راه اندازی کسب و کار در شهرک صنعتی چهاردانگه

راه اندازی کسب و کار

شهرک صنعتی و تجاری چهاردانگه در اسلامشهر تهران واقع شده است. این شهرک به دلایل مختلفی قابل توجه افراد بوده و هر روزه مردم مختلفی از شهرهای مختلف بخصوص تهران برای خرید وسائل و کالا های مورد نیاز خود به این شهرک سفر میکنند. در ادامه مقاله با بررسی ویژگی های این شهرک و ارائه دلایل شما را با مزیت های راه اندازی کسب و کار در چهاردانگه آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

راه اندازی کسب و کار

در واقع به دلیل محل قرار گیری شهر چهاردانگه، این شهرک دسترسی مناسب و آسانی را به بازار های تهران به خصوص بازار بزرگ تهران دارد. از این رو کالاهای تولیدی تان را به راحتی می توانید به بازار تهران عرضه کنید.

همچنین به دلیل خوش نامی این شهرک، همه روزه افراد مختلفی از شهر تهران و یا سایر شهر های نزدیک به این شهرک آمده و به خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام می کنند. در نتیجه شما می توانید علاوه بر عرضه کالاهای تولیدی تان به تهران، آنان را در فروشگاه های موجود در این شهرک به فروش برسانید. در صورت تولید کالاهای با کیفیت، می توانید از شهر های مختلفی نظیر اصفهان، تبریز، مشهد و … مشتری پیدا کرده و وارد بازار این شهر ها نیز شوید.

دلایل راه اندازی کسب و کار در چهاردانگه

ارزان قیمت بودن مواد اولیه در چهاردانگه

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در این شهرک رادارید، بهتر است بدانید مواد اولیه در این شهرک ارزان تر از شهر های همجوار می باشند. همچنین اگر کسب و کار شما مربوط به چوب باشد، قیمت مواد اولیه ارزان تر نیز می شود. در حقیقت اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری همانند تولید مبلمان، انواع مختلف میزهای چوبی، نرده های چوبی و کابینت سازی دارید، این شهرک یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. چرا که چوب به عنوان یک مصالح اولیه به وفور یافت می شود.

به دلیل استقرا کارگاه ها و تولیدی های مرتبط با یکدیگر در نزدیکی هم، هزینه های حمل و نقل به شدت کاهش می یابد. در نتیجه شما می توانید با پرداخت هزینه کم تر مواد اولیه مورد نظر را تهیه کرده و مراحل تولید آن را بپیمایید. و به دلیل صرف هزینه تولیدی کمتر، قیمت تمام شده کمتری نیز بر روی کالا های خود درج کنید. در نتیجه با توجه به کیفیت کالا و قیمت پایین آن، کالاهای تولیدی به راحتی و هر چه سریع تر به فروش خواهد رسید.

ساختار شهرک

منظور از ساختار شهرک، خو گرفتن مردم بومی آن با تجاری و صنعتی بودن این شهر است. امروزه شهرک چهاردانگه بیشتر با فعالیت های تولیدی شناخته می شود. به همین دلیل ساختار شهر به گونه ای است که بیشتر ملک ها در جهت ساخت تولیدی ها و مغازه ها بکار گرفته می شوند.

شما اگر قصد راه اندازی کسب و کاری را در این شهرک دارید، به راحتی می توانید ملک های مختلفی را مشاهده کرده و اقدام به خرید ملک مورد نظر کنید. همچنین به دلیل تعداد بالای ملک، خرید مغازه و کارگاه تولیدی با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ممکن است. سوله ها و انبارها مختلفی نیز در این شهرک وجود دارد تا شما بتوانید اجناس تولیدی و یا مواد مصرفی اولیه خود را با راحتی و بدون دغدغه در نزدیکی مغازه خود انبار کنید. شایان ذکر است هزینه های زندگی از قبیل، اجاره خانه، رستوران ها و مواد غذایی و … در این شهرک بسیار ارزان تر از شهر های همجوار می باشد.

سخن پایانی

به عنوان نتیجه گیری می توان چنین گفت که اگر قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید شهرک صنعتی تجاری چهاردانگه فرصت ایده آلی برای شما خواهد بود. چرا که اولا قیمت ملک تجاری و مواد اولیه در این شهرک بسیار ارزان تر از شهر های دیگر بوده

و ثانیا این شهرک به دلیل تولید کالا های با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی اعتماد مردم را به خود جلب کرده و به راحتی به بازار ها تهران و سایر کلان شهر ها دسترسی دارد و هزینه های زندگی شخصی از قبیل هزینه برای خورد و خوراک و هزینه مسکن و اجاره خانه در این شهرک بسیار ارزان تر از شهر های دیگر می باشد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

1 دیدگاه

  1. […] چهاردانگه، به دلیل  داشتن شرایط خاصی از لحاظ رونق کسب و کار ، مکان بسیار مناسبی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود […]

پیام بگذارید

4 × 5 =