قیمت زمین در چهاردانگه

قیمت زمین در چهاردانگه

شهر چهاردانگه به جهت موقعیت جغرافیایی اش که در همجواری مناطق 18 و 19 شهر تهران قرار گرفته است و همینطور به جهت دسترسی های خوبی که به بزرگراه های اصلی منتهی به مرکز شهر تهران دارد، همواره به عنوان یکی از شهرهای نزدیک به تهران مورد توجه مردم استان تهران بوده است.

ضمن اینکه شهر چهاردانگه همچون دروازه دولت و دروازه شمیران از قدیمی ترین محله ها در حاشیه شهر تهران محسوب می گردد. از اینرو بسیاری از افراد چه برای خرید زمین و چه ملک مسکونی یا تجاری با توجه به افزایش زیاد قیمت ملک و زمین در تهران به نسبت سایر مناطق، به حاشیه و اطراف تهران همچون قیمت زمین در چهاردانگه نگاه ویژه ای پیدا کرده اند. حتی یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی تهران در این شهر قرار گرفته است که صنایع و مراکز تجاری مختلفی در آن حضور دارند.

از طرف دیگر با توجه به رشد افسار گسیخته ای که قیمت زمین بخصوص در شهر تهران داشته است با رکود بازار مسکن نیز مواجه شده ایم که این یعنی معاملات مسکن کاهش چشمگیری داشته است.

هر آنچه درباره قیمت زمین در چهاردانگه باید بدانید:

این موضوع یعنی رکود معاملات مسکن علاوه بر افزایش قیمت نجومی آنها، منبعث از چیز دیگری هم هست و آن آینده ترسیمی ضعیف برای سرمایه گذاری در زمین و ملک با توجه به قیمت های بالای آنهاست و بسیاری نیز رشد قیمتی بیش از این را در کوتاه مدت روشن نمی بینند و در درازمدت هم ریسک آن را نمی پذیرند. از اینرو کسانی که به‌ دنبال سرمایه گذاری در حوزه زمین و ملک هستند و یا آنهایی که برای ساخت خانه و ویلا یا سوله و انبار به دنبال خرید زمین ارزان قیمت به نسبت شهر تهران می گردند، قطعا به شهرهای اطراف و چسبیده به تهران فکر خواهند کرد.

چهاردانگه از دسته شهرهایی است که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است

و همچنین دسترسی های خوبی به بزرگراه های متصل به مرکز شهر تهران دارد، قیمت زمین در چهاردانگه و ملک نیز در آن رشد نامتعارفی همچون شهر تهران نداشته است. از اینرو بهترین فرصت برای سرمایه گذاری یا خرید زمین برای امور مختلف خواهد بود. به قول قدیمی ها پول و سرمایه ات را باید جایی هزینه کنی که جای رشد و پیشرفت داشته باشد.

و اما چنانچه بخواهیم به قیمت زمین در چهاردانگه بپردازیم باید ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که افزایش قیمت زمین در همه جای ایران رشد صعودی و افسارگسیخته ای داشته است و این موضوع در خصوص قیمت زمین در شهر چهاردانگه نیز صادق است.

منتها این افزایش قیمت در مقایسه با خود شهر تهران به مراتب کمتر است. همچنین قیمت زمین در چهاردانگه بر اساس متراژ آن، موقعیت زمین، سند دار بودن یا قولنامه ای، امکانات آن از جمله امتیازات برق و آب و… متفاوت خواهد بود. با اینحال شما برای خرید زمین مثلا در موقعیت گلشهر چهاردانگه برای هر متر بین 1.500 تا 3 میلیون تومان و برای یک زمین تجاری با موقعیت شهرک صنعتی چهاردانگه چیزی بین 8 تا 10 میلیون تومان برای هر متر می پردازید. بطور میانگین خرید زمین در چهاردانگه از متری 700 هزار تومان تا 15 میلیون تومان بسته به موقعیتی که دارد متغیر است.

 

1 دیدگاه

  1. […] قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه چقدر است؟ در این خصوص هرچند باید به قیمت های تقریبی خرید یا اجاره اشاره کرد اما مواردی چون متراژ مغازه، موقعیت مغازه، امکانات مغازه و… در  قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه تاثیر مستقیمی دارند. […]

پیام بگذارید

3 × 1 =