صنایع چوب در شهرک صنعتی چهاردانگه

صنایع چوب در شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک صنعتی و تجاری چهاردانگه، یکی از قطب های تولید انواع کالا های مختلف برای بازار تهران می باشد. این شهرک که در شهرستان اسلامشهر استان تهران واقع شده است.

چهاردانگه به دلیل وسعت زیاد و نزدیکی به بازار تهران، توانست در عرصه تجارت بدرخشد. خوشنامی کالا های تولید شده در این شهرک چه از نظر کیفیت و چه از نظر مقرون به صرفه بودن باعث شده که هر ساله تعداد زیادی از افراد ساکن تهران و یا سایر شهر های دیگر، برای خرید اسباب و کالاهای مورد نیاز خود به این شهرک مراجعه کنند.

صنایع چوب در شهرک صنعتی چهاردانگه

کالا های بسیار متنوعی در شهرک چهاردانگه تولید و به فروش می رسد. اما حجم قابل توجه ای از این کالا ها مرتبط با چوب است. به دلیل پر رونق بودن چوب در این شهرک، اغلب صنایعی که مواد مصرفی اولیه آن ها چوب است، در آن استقرار یافته اند. ارزان بودن مواد اولیه و همچنین نزدیک بودن بخش های مرتبط با یکدیگر، باعث کاهش شدید هزینه های تولیدی می شود.

با کاهش هزینه های تولید و وجود بازار رقابتی، کالا ها با قیمت بسیار پایین تر نسبت به بازار تهران و سایر شهر ها، به فروش می رسند. همانگونه که پیش تر گفتیم مهم ترین صنایع و تولیدی های مستقر در این شهرک مربوط به صنایع چوب می باشد. از جمله مهم ترین این صنایع، صنعت مبلمان و صنعت کابینت سازی می باشد. در این مقاله به بررسی صنایع چوب در شهرک صنعتی چهار دانگه می پردازیم.

صنعت مبلمان

مهم ترین و پر رونق ترین صنعت مستقر در شهرک چهاردانگه مربوط به صنعت مبلمان می باشد. در این شهرک انواع مختلف مبلمان با طرح های گوناگون و متنوع و در رنگ بندی مختلف تولید و به فروش می رسد. مبل های تولید شده در این شهرک هم کیفیت بالایی داشته و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

صنعت کابینت سازی

از دیگر صنایع بسیار مهم در این شهرک، صنعت کابینت سازی می باشد. کابینت های چوبی تولید شده در این شهرک از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای تولیدی اکثرا از جنس چوب و ام دی اف بوده و از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار هستند.

میز و صندلی

از دیگر لوازم تولیدی در این شهرک انواع مختلف میز و صندلی می باشد. میز های مختلفی با کاربردهای متنوع تولید می شوند. میزهای غذاخوری، میز کار، میز تلویزیون، میز های تزئیینی و … از جمله میزهای ساخته شده توسط تولیدی های این شهرک هستند. همچنین صندلی های مختلفی مانند صندلی راک، صندلی تاشو، صندلی اپن و … را می توان در این شهرک به آسانی و با قیمت مناسب پیدا کرد.

نرده و پله

انواع مختلف نرده ها و پله های چوبی، از دیگر کالاهای تولیدی در این شهرک می باشد. نرده های چوبی با کاربردهای متنوعی ساخته می شوند. از جمله پر کاربردترین این نرده ها، نرده چوبی برای بالکن، باغچه، پنجره و… می باشد. همچنین در چندین سال گذشته محبوبیت استفاده از پله های چوبی در خانه ها افزایش یافته اند که شما می توانید این پله ها را نیز در این شهرک خریداری کنید.

درب

اگر قصد خرید درب های ضد سرقت و یا درب برای اتاق های خانه خود هستید، حتما به شهرک چهاردانگه سر بزنید. در این شهرک انواع مختلفی از درب های داخلی و درب های ضد سرقت برای ورودی خانه ها ساخته می شود. این درب ها دارای کیفیت بسیار بالا بوده و از مقاومت مطلوبی برخوردارند. همچنین برخورداری از تنوع در طرح و رنگ، باعث می شود با هر سلیقه ای، بتوانید درب های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

تخت خواب

تخت خواب های چوبی متنوعی در شهرک صنعتی چهاردانگه پیدا می شود. تخت خواب های دو نفره و تک نفره هم چنین تخت خواب های کودک و نوزاد از جمله انواع مختلف این کالا می باشند. تخت خواب های تولید شده در این شهرک به خاطر کیفیت بالا و قیمت کمی که دارند بسیار محبوب هستند. همه ساله افراد زیادی برای خرید تخت خواب از شهرهای مختلف به این شهرک سفر می کنند.

به عنوان سخن پایانی می توان گفت، صنایع مربوط به چوب مهم ترین بخش اقتصاد شهرک چهاردانگه را تشکیل می دهند. صنایع بسیار متنوع مرتبط با چوب در این شهرک مستقر هستند که شما می توانید بنا به نیاز خود، به این منطقه سر بزنید.

1 دیدگاه

  1. […] مرتبط بودن صنایع به یکدیگر است. به طوری که افرادی که در صنعت مبلمان و کابینت سازی مشغول به کار هستند به راحتی می توانند چوب را وارد […]

پیام بگذارید

4 × پنج =