رهن و اجاره آپارتمان در محله چهاردانگه تهران

رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه

رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه برای افرادی که به دنبال اجاره خانه های ارزان قیمت در شهر تهران هستند گزینه بسیار مناسبی است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد . با ما همراه باشید . 

زندگی بیش از ۱۴ میلیون نفر جمعیت در کلان شهر تهران از طرفی و کاهش ارزش پول ملی و تورم از طرف دیگر سبب گردیده تا اجاره خانه و آپارتمان در این شهر افزایش چشمگیری پیدا کند.از این رو بسیاری از افراد و خانواده ها را برای اجاره خانه و آپارتمان بخصوص بعد از همه گیری ویروس مهلک کرونا که به کسب و کارهای مختلف خسارات زیادی وارد کرد و آنها را با مشکلات زیادی مواجه ساخت به تکاپوی بیشتری واداشت و حتی بسیاری از این افراد اقدام به اجاره خانه های کوچکتر کردند و یا به مناطق ارزان تر و حاشیه شهر رفتند و برخی نیز زیر بار وام های سنگین تا بلکه بتوانند محلی که قبلا می نشستند را تمدید کنند.یکی از مناطقی که بعد از افزایش چشمگیر اجاره ها در شهر تهران بسیار مورد توجه قرار گرفت چهاردانگه تهران بود که از شمال و شمال شرقی با منطقه ۱۸ و منطقه ۱۹ شهر تهران همسایه است و بزرگراه آزادگان مرز میان این شهر با این دو منطقه از تهران به حساب می آید. همچنین بزرگراه سعیدی از میان این شهر می گذرد. علاوه بر این وجود ایستگاه مترو تپه سفید و دسترسی به بزرگراه هایی که براحتی این شهر را به مرکز شهر تهران متصل میکند باعث گشته تا چهاردانگه به یکی از مناطق خوب با دسترسی های عالی به مرکز شهر تهران به حساب بیاید.

رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه

از اینها گذشته علاوه بر اینکه درآمد و بودجه بسیاری از افراد کفاف اجاره خانه و آپارتمان در نقاط مرکزی شهر و مناطق ۲۲ گانه تهران را نمی دهد، گروهی نیز هستند که به‌ دنبال فرار از شلوغی مرکز شهر و ترافیک به دنبال مهاجرت به شهرهای اطراف و حاشیه تهران هستند تا با اجاره خانه و آپارتمان در آن مناطق از این هیاهوی شلوغ تهران تا حدی به دور باشند.ضمن اینکه امروز در کل استان تهران وضعیت اجاره ها چه خانه و چه واحد آپارتمان نزدیک به هم شده است اما باز تفاوت اجاره ها در این مناطق در شرایط یکسان به لحاظ متراژ و وضعیت خانه و سال ساخت یا قرار داشتن در محله خوب و بد، ارزان‌تر از مناطق ۲۲ گانه تهران است.

راهنمای جامع رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه تهران

با اینحال وضعیت قیمت رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه شرایط نسبتا خوبی در مقایسه با نقاط مختلف شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه آن دارد مثلا برای اجاره آپارتمان ۷۰ متری در اواسط تابستان که اجاره ها همچنان گران تر از سایر فصول سال است در مناطقی چون مرتضی گرد و شهرک ماهشهر می بایست بین ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون رهن بدون اجاره پرداخت کنید که همین متراژ در خود شهر تهران مثلا در مناطق بالاشهر چون پاسداران و سعادت آباد حدود ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون رهن بدون اجاره و در مناطق پایین‌تر چون یاخچی آباد و تهران پارس حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون رهن بدون اجاره باید پرداخت کنید.البته این مبالغ حدودی است و فاکتورهای بسیاری در تعیین ارزش آپارتمان برای اجاره موثر است اما به لحاظ اعداد و ارقام می توان گفت که میانگین تفاوت رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه بین ۱ تا ۳ برابر از سایر نقاط شهر تهران ارزان‌تر است.

پس اگر به دنبال یک منطقه خوب با آب و هوای عالی در اطراف تهران هستید املاک آسمان رهن و اجاره آپارتمان چهاردانگه  را به شما پیشنهاد میدهد.

این مطلب را حتما بخوانید : هر آنچه درباره رهن و اجاره خانه باید بدانیم

5 دیدگاه ها

  1. […] شما برای اجاره یک کارگاه تولید قطعات با ماشین آلات CNC حتما نیاز دارید تا کارگاهی […]

  2. […] که یکی از راه های سرمایه گذاری بدون ریسک و پر سود،  سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه می باشد. این روش از سرمایه گذاری در این شهرک، توجه […]

  3. […] سال، آن را با سود قابل توجه ای فروخته و یا در آن زمین، آپارتمان ساخته و با اجاره خانه و یا فروش آن، سرمایه خود را چندین […]

  4. […] قیمت اجاره ملک در اطراف تهران را به مانند اجاره ملک در خود شهر تهران مشخص می نماید […]

  5. […] از شما می گیرد.در این مقاله قصد داریم مطالبی در مورد اجاره آپارتمان با قیمت مناسب بیان کنیم.پس تا انتها همراه ما […]

پیام بگذارید

شش − یک =