خرید زمین در فیروزبهرام تهران

قیمت های مقرون به صرفه خرید زمین در فیروزبهرام تهران

هر آنچه درمورد خرید زمین در منطقه فیروزبهرام باید بدانید:

فیروزبهرام به دهستانی در شهر چهاردانگه اسلامشهر می گویند که مرکزیت آن روستای فیروزبهرام می باشد. این منطقه آب و هوای بسیار تمیز و خاک حاصلخیزی دارد.

فیروزبهرام برای افرادی که از شلوغی و استرس هفته های کاری خسته شده و دنبال تفریح و طبیعت گردی هستند بسیار مناسب می باشد. امروزه افراد به دلایل مختلفی به خرید زمین در فیروزبهرام تهران اقدام می کنند. در نتیجه ما نیز در این مقاله به بررسی کلیات این موضوع پرداخته و می خواهیم دید مناسبی را برای شما ارئه دهیم. پس با ما همراه باشید.

دلایل خرید زمین در فیروزبهرام تهران

همانگونه که گفتیم افراد مختلفی تمایل به خرید زمین در فیروزبهرام تهران را دارند. هر کدام از این افراد دلایل و علت های مختلفی را برای کار خود دارند. از جمله مهم ترین این عوامل عبارت است از:

سرمایه گذاری

در حقیقت یکی از مهم ترین و کم ریسک ترین راه های سرمایه گذاری خرید ملک می باشد. از آنجایی که خرید و فروش ملک در این روستا کم رونق است از این رو قیمت زمین ها نیز بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن ها می باشد.

البته در سالیان آینده قطعا شاهد رشد قیمت این زمین ها خواهیم بود. پس افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارند در این منطقه زمین یا باغچه می خرند.

تفریح و پرکردن اوقات فراغت

بسیاری از افرادی که در اسلامشهر یا چهاردانگه و یا حتی در تهران زندگی می کنند هفته کاری پر استرس و شلوغی را دارند. این افراد دوست دارند آخر هفته ها یا تعطیلات خود را همراه با خانواده و در دل طبیعت و به دور از آلودگی صدا و هوا سپری کنند. از این رو خرید یک خانه یا باغچه در این منطقه یک انتخاب ایده آل برای آن ها خواهد بود.

کشاورزی

بسیاری از افراد به دلیل علاقه به کشاورزی دوست دارند هم تایمی از سال را در دل طبیعت باشند و هم با زراعت زمین های خود کسب و کاری را آغاز کنند. از این رو به خرید ملک و باغچه در این منطقه اقدام می کنند. از آنجایی که فیروزبهرام خوش آب و هوا بوده و از خاک مطلوبی برخوردار است کشاورزی در آن بسیار رایج می باشد.

ویژگی های خرید زمین در فیروزبهرام تهران

پس از آنکه با دلایل خرید زمین در فیروزبهرام تهران آشنا شدیم نوبت به آن می رسد که به این سوال پاسخ دهیم که در بین روستا ها و مناطق مختلف چرا باید ملکی را از فیروزبهرام خریداری کنیم. ویژگی ها و مزیت های این منطقه عبارت است از:

دسترسی آسان

این منطقه به دلیل نزدیکی به استان تهران، دسترسی نسبتا راحتی دارد از این رو ساکنان پایتخت به راحتی می توانند به رفت و آمد در این منطقه بپردازند.

قیمت های مقرون به صرفه خرید زمین در فیروزبهرام تهران

در واقع زمین های واقع در این منطقه قیمت های مقرون به صرفه ای داشته و کم تر از ارزش اصلی به فروش می رسند. از این رو شما می توانید با پول کم تر یک ملک ایده آل خریداری کنید.

تنوع بالا

تعداد خانه ها و باغچه ها در این منطقه بسیار زیاد بوده و از تنوع بالایی برخوردار هستند. از این رو افراد با هر سلیقه ای که دارند می توانند به راحتی ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

مردم

مردم فیروزبهرام را قومیت های لر و کرد و بلوچ تشکیل می دهد. این افراد اکثرا زرتشت بوده و مردمانی بسیار مهربان هستند که سنت های دیرینه را حفظ کرده اند.

قیمت خرید زمین در فیروزبهرام تهران

از آنجایی که تنوع ملک در این منطقه بالا است. شما می توانید متناسب با هر بودجه ای که دارید زمینی را خریداری کنید. در واقع قیمت و یا بازه قیمتی مشخصی برای هر متر مربع از این زمین ها گزارش نشده است.

سخن پایانی

اگر قصد خرید خانه یا باغچه در روستایی را دارید. پیشنهاد می کنیم حتما به خرید زمین در فیروزبهرام تهران فکر کنید. چرا که ملک های این روستا هم قیمت ارزانی داشته و هم از تنوع بالایی برخوردار هستند. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

3 دیدگاه ها

  1. […] فرصت استثنایی خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام تهران […]

  2. فرزانه سلطانی
    |پاسخ

    قصد تعویض زمینی که یه خونه باغ توش داره با مغازه ۱۲ متری در فاز یک شهرک اندیشه را دارم

  3. علیرضا
    |پاسخ

    سلام من قصد تعویض یه خونه کلنگی ۶۰ متری که تازه بازسازی کردم رو بایه خونه باغ دارم

پیام بگذارید

سه + 10 =