خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه

خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه

چرا افراد به فکر خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه افتاده اند؟

شهر چهاردانگه دارای ۸ منطقه و در حدود ۶۰۰۰۰ نفر جمعیت است که در موقعیت جغرافیایی جنوب غربی شهر تهران و چسبیده به مناطق ۱۸ و ۱۹ آن قرار دارد. اینکه امروز شهر چهاردانگه بسیار مورد توجه شهروندان استان تهران قرار گرفته است بخاطر نزدیکی آن به تهران یا به قولی موقعیت جغرافیایی آن است.

همچنین شهر چهاردانگه به بزرگراه های مهمی چون آیت الله سعیدی و آزادگان دسترسی دارد که موجب می گردد تا شهروندان تهرانی و چهاردانگه براحتی تردد کنند. لذا همین ویژگی های شهر چهاردانگه موجب گشته تا بسیاری از شهروندان تهرانی وقتی پول و سرمایه ای به دست می آورند و نمی توانند در بازار راکد و در عین حال گران قیمت مسکن در تهران اقدامی بکنند، به فکر خرید آپارتمان در حاشیه شهر یا شهرهای اطراف تهران بیافتند. لذا قطعا در این صورت یکی از اولویت های آنها خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه خواهد بود.

از سوی دیگر برخی از افراد ساکن در شهر تهران نیز هستند که پولشان به خرید خانه و آپارتمان در تهران نمی رسد و از اینرو تصمیم به خرید خانه در اطراف تهران می گیرند که دسترسی های خوبی هم داشته باشد.

همه ما می دانیم که حتی برخی از افراد برای کار از کرج به تهران می آیند و هر روز در مسیرهای شلوغ و پرترافیک تردد می کنند. حال در نظر بگیرید که شهری چون چهاردانگه که چسبیده به مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران است و به واسطه چند بزرگراه مهم به مرکز شهر تهران متصل می شود، چقدر می تواند برای این دسته از افراد قابل توجه باشد. ضمن اینکه قیمت های مناسب خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه می تواند برای عموم مردم از جمله شهروندان استان تهران، ایده آل باشد.

در واقع می توانید با پول رهنی که در بسیاری از مناطق شهر تهران برای اجاره خانه و آپارتمان گرفته می شود در شهر چهاردانگه آپارتمان نوساز بخرید. مثلا قیمت یک آپارتمان نوساز ۷۵ متری در مرتضی گرد چهاردانگه در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است که با این پول در تهران همچون در منطقه جنت آباد برای اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری می بایست فقط ۴۰۰ میلیون تومان  پول رهن بپردازید.

همچنین برای بسیاری از کسانی که در شهر چهاردانگه بخصوص در شهرک صنعتی آن دارای کسب و کاری هستند و هر روز به تهران تردد می کنند، خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه فرصت مناسبی خواهد بود تا اگر چنانچه خانه و آپارتمان اجاره ای در شهر تهران دارند و هر روز نیز مجبور به تردد هستند، با اینکار هم صاحب آپارتمان نوساز شوند و هم از دردسرهای تردد هر روزه خلاصی یابند.

علاوه بر این همانطور که در ابتدا اشاره داشتیم به جهت دسترسی های راحت این شهر به تهران از طریق بزرگراه های مهمی چون آیت الله سعیدی و آزادگان که چهاردانگه را به مرکز شهر تهران وصل می کنند در کنار قول راه اندازی مترو چهاردانگه تا پایان سال ۱۴۰۰ باعث می شود تا بسیاری برای خرید آپارتمان نوساز در چهاردانگه با توجه به آینده خوبی که برای‌ این منطقه پیش بینی می شود، تعجیل کنند.

برای خرید خانه و آپارتمان نوساز در چهاردانگه نیز دقت کنید تا اگر چنانچه آپارتمان نوساز مورد معامله تعاونی ساز است، یعنی اینکه سند ندارد و به صورت قولنامه ای است گران نخرید. چون در این صورت در حدود ۲۰ درصد ارزش آن آپارتمان نوساز ارزان تر از آپارتمان های نوساز سند دار است.

 

1 دیدگاه

  1. […] جغرافیایی خرید خانه ویلایی در […]

پیام بگذارید

15 − 13 =