خرید آپارتمان ارزان در تهران و حومه

خرید آپارتمان ارزان

امروزه خرید آپارتمان ارزان قیمت امری حیاتی برای قشر متوسط جامعه است .متاسفانه با توجه به افزایش نجومی قیمت زمین و مسکن نسبت به سال‌های پیشین که  در بالاترین حد خود قرار گرفته است. با افزایش قیمت نجومی مسکن و آپارتمان افراد سطح متوسط تهران که در شرف خرید آپارتمان ارزان بودند، دیگر امید چندانی  به خرید خانه  ندارند. چرا که با سرمایه موجود  آن‌ها در مناطق بیست و دوگانه تهران صاحب خانه شدن امری تقریبا غیرممکن به نظر می آید.

اما با توجه به پایین بودن قیمت زمین و هزینه ساخت ‌و ساز در بهترین شهرک ها همچون شهرک چهاردانگه تهران ، می توان به خرید آپارتمان در اطراف تهران امید داشت.که در این مقاله قصد داریم بیشتر راجع به این موضوع  بپردازیم .پس تا انتها همراه ما باشید.

با گذشت سال ها شهرک‌های اطراف تهران تدریجا رشد و گسترش یافته اند.تا جایی که می توان گفت این شهرک‌ ها تمامی امکانات لازم جهت یک زندگی راحت را دارا می باشند  و برای سکونت  و زندگی کاملا مناسب هستند.

خرید آپارتمان ارزان در اطراف تهران

شهرستان بومهن از شهرهای جدید اطراف تهران

بومهن شهرستانی در نزدیکی ابر شهر تهران می باشد و به جرئت میتوان گفت که بهترین قسمت پردیس بومهن است. بومهن در جاده تهران-دماوند و قبل از رسیدن به منطقه دماوند واقع شده است.برای اینکه بتوانید خرید آپارتمان ارزان و مناسب و باب سلیقه تان در اطراف تهران خریداری نمایید ابتدا بهتر است با  چند شهرک مانند بومهن آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.شهرستان بومهن در ۵۴ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است. این منطقه دارای آب‌ وهوای خوب و معتدلی  می باشد. شهرک‌های کشاورز و طلائیه جزو بومهن هستند که در خود آپارتمان و ویلاهای متعددی را جای داده ‌اند.

شهرک پردیس از شهرک های جدید اطراف تهران

از جدید ترین شهرک‌ های اطراف  تهران می توان به  پردیس اشاره کرد که در ۱۷ کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است.و از ویژگی های  برتر این شهرک می توان به فاصله ی بسیار کم اش با  تهران اشاره کرد.شهرک پردیس برای  افرادی که مجبور به رفت آمد هرروزه به تهران می باشند، گزینه ی بسیار مناسبی است.

از ویژگی های بارز شهرک‌های اطراف تهران این است که ضمن نزدیک بودن به پایتخت، هیچ آلودگی و ترافیک آزاردهنده ای مانند تهران در آن دیده نمی شود. قابل ذکر است که هزینه ساخت‌ وساز و قیمت زمین و آپارتمان  هم در این مناطق قطعا  کمتر از تهران می باشد و این موضوع نیز به محبوبیت شهرک‌های اطراف  تهران می ‌افزاید.

شهرک اندیشه در شهرستان شهریار

از دیگر گزینه‌ های مناسب برای خرید آپارتمان در اطراف تهران شهرک  اندیشه است که در مرکز شهرستان شهریارقرار دارد. دسترسی شهرک  اندیشه به تهران، شهریار و کرج بسیار آسان است.

تعداد زیادی  از متقاضیان خرید آپارتمان در اطراف تهران حتما به شهرک اندیشه فکر می‌کنند چراکه قیمت آپارتمان و هزینه‌ ساخت‌ و ساز درشهرک اندیشه کمتر از تهران می باشد. علاوه بر این که با آمدن و کوچ بسیاری از ساکنین تهران، ساخت ‌وساز رونق یافت در سال‌های اخیر امکانات شهری و رفاهی خوبی نیز درآن به وجود آمده است.می توان گفت فاز یک بهترین فازشهرک  اندیشه به حساب می آید که البته نسبت به فازهای دیگر قیمت زمین در آن اندکی بالاتر می باشد. به طوری که اگر از اهالی شهرک اندیشه  بپرسید که بهترین فاز اندیشه کدام است، قطعا از فاز یک و فاز دو نام  می‌ برند.

شهرک کهریزک دراطراف تهران

شهرک کهریزک با تاسیس  مترو رونق بسیاری پیدا کرد.این شهرک به تهران متصل شده و جزو شهر ری محسوب می شود. دسترسی آسان و سریع به مکان های قدیمی، وجود زمین‌های کشاورزی و باغ‌ های میوه در نزدیکی مجتمع‌ های مسکونی از مزیت‌های شهر ری و کهریزک می باشد. و می ‌توان با بودجه کم  و مناسبی آپارتمان و مسکن در کهریزک خریداری کرد.

شهرک پرند از مناطق اطراف تهران

برای تهرانی هایی که  قادر نیستند با سرمایه خود در تهران آپارتمان بخرند.آپارتمان های موجود در شهرک پرند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. این شهرک جدیدا ساخته شده است و برای دسترسی به آن جاده مناسبی وجود دارد. امروزه  امکانات تفریحی و جمعیت شهرک  پرند رو به افزایش است و خرید ملک  و آپارتمان در هر کجای این شهرک تصمیم عاقلانه ‌ای می باشد.

شهرک چهاردانگه از مناطق اطراف تهران

چهاردانگه شهرکی در استان تهران می باشد با جمعیت 56 هزار نفر دارای امکانات رفاهی بسیار زیاد ، یکی از شهرک های قدیمی واقع در اسلامشهر می باشد  . این شهرک طی سالیان گذشته، تولید و فروش انواع کالا های مختلف را شروع کرد. کیفیت بالای کالا های تولید شده، در کنار قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه که داشتند، باعث پر آوازه شدن نام این شهرک شد. امروزه افراد زیادی به عنوان تولید کننده و یا فروشنده کالاهای مختلفی از جمله مبلمان، کابینت، انواع میز های مختلف و کالا های چوبی در این شهرک فعالیت دارند.

به همین ترتیب ارزش شهرک چهاردانگه روز به روز افزوده می شود، به طوری که قیمت خانه، مغازه، کارگاه های تولیدی، زمین های کشاورزی و … نسبت به چندین سال گذشته چند برابر شده است. رونق اقتصادی این شهرک و تمایل افراد برای تاسیس کارگاه، تولیدی، مغازه و فروشگاه های جدید باعث افزایش قیمت زمین های آن شده است.

هشتگرد، منطقه‌ای دور در اطراف تهران

اگر بخواهیم جایی برای خرید آپارتمان ارزان را در نزدیکی تهران و از شهرهای اطراف کرج که قیمت زمین هایش در آن پایین است نام ببریم باید به هشتگرد اشاره کنیم. ساخت آپارتمان‌های مسکن مهر و دیگر واحدهای مسکونی در این منطقه باعث  ایجاد  تغییراتی در فضایی سرسبز در آن منطقه شده اما همچنان دارای آب ‌وهوایی عالی برای زندگی می باشد.

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی می توان گفت هر یک از این شهرک‌های ذکر شده بهترین مکان برای زندگی در اطراف تهران می باشند. پیش از خرید آپارتمان ارزان در اطراف تهران بهتر است مشخصات هر یک از این مناطق را بررسی کنید. و اولویت‌ها و معیارهای خود را برای سبک و نحوه زندگی در نظر بگیرید.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید باشد و بتوانید از مطالعه ی آن لذت ببرید.

2 دیدگاه ها

  1. […] نکات ضروری در هنگام خرید آپارتمان […]

  2. […] را داشتند، اکنون با همان پول ها می بایست به سراغ خرید خانه در نقاط جنوبی، شرقی، غرب، شرق و حاشیه شهر تهران بروند. […]

پیام بگذارید

چهارده + 14 =