اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار

اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار

در این مقاله با نحوه اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار مد نظرتان آشنا میشوید:

بسیاری از واحدهای تولیدی و همچنین کسب و کار های نوپا و در حال توسعه  برای انجام فعالیت کاری خودشان به کارگاه‌ هایی نیاز دارند. همانگونه که از نام اش پیداست کارگاه مکانی است که اشخاص می ‌توانند کار و هدف خاص خود را در آن عملی کنند.

طبق ماده 4«کارگاه به محلی  گفته می شود  که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده اش  در آن جا کار می‌ کند.»

اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار

کارگاه ها نسبت  به فعالیت هایی  که در آنجا صورت می گیرد به دو گروه  تولیدی و صنعتی تقسیم می شوند. از نظر افراد ، ملک های  کارگاهی نوعی املاک تجاری هستند چراکه در آنجا فعالیت تجاری  انجام می شود. اغلب  صنایع ساخت و ساز ، کشاورزی ، حمل و نقل ، مسافربری ، خدمات ، بازرگانی و شرکت های تولیدی دارای کارگاه های تخصصی  می باشند که در آنجا مهندسین،  کارگران و  پیمانکاران مشغول به کار و فعالیت اند. علاوه بر  موسسات،شرکت های بزرگ و کارگاه ها مورد استفاده  شرکتهای نوپا و مشاغل کوچک نیز هستند.

هنگامی که موسسه یا فردی برای انجام امور خود به دنبال محلی سقف دار و فراخ میگردد، سوله ها در اولویت اول آن قرار دارد . به عنوان مثال اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار در تهران که شامل  نمونه های  تک دهانه و چند دهانه ، چند ضلعی، قوسی و بدون دیوار است با اهداف مختلفی انجام می شود.

اگر فردی بخواهد انبار، کارگاه  و یا سوله ایی با قیمت مناسب و پایین اجاره کند، باید سطح توقعات خود را از استاندارد هایش کاهش دهد . به عنوان مثال اگر سوله یا کارگاهی را خارج و مستقر در حومه شهر تصور کنیم ، اجاره اش بسیار پایین تر از اجاره انبار یا کارگاه در مرکز شهر  یا سایر مناطق گران قیمت خواهد بود .که البته بدیهی است که استحکام  سازه و محل فعالیت  به معنی محافظت بهتر کالاها و افراد  تحت حفاظت در شرایطی یکسان خواهد بود ، هرچند که اجاره آن زیاد تر باشد .

اجاره املاک صنعتی مانند  اجاره مغازه ، اجاره کارگاه ، راه اندازی کارخانه و …  برای کسب و کار یکی از مسائلی می باشد که  بیشتر  از اجاره‌ یک آپارتمان  مسکونی با دقت و حساسیت  روبرو است. به همین منظور نکات و مطالبی وجود دارند که اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار را برای شما آسان تر میکند و این نکات چیزی جز مراجعه به مشاوره املاک نیست.

می توان  محل های  زیادی پیدا کرد  که خانه‌های مسکونی مناسب و قابل زندگی داشته باشد؛ اما این موضوع  در مورد  اجاره ملک های صنعتی  و تجاری  صدق نمی کند. همانطور که پیش تر گفتیم  حساسیت‌های شغلی از اهمیت زیادی برخوردارند و پیش از اقدام به اجاره ملک تجاری باید آن‌ها را در نظر گرفت.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید بوده و از مطالعه ی آن لذت برده باشید.

پیام بگذارید

نوزده + 11 =