قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه

قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه

آیا میدانید قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه چقدر است؟

 یکی از عواملی که شهر چهاردانگه در همسایگی مناطق ۱۸ و ۱۹ شهر تهران را پس از چیزی حدود ۵۰۰ سال قدمت به شهری مهم در نزدیکی تهران بدل نموده است علاوه بر وجود شاهراه های ارتباطی مناسب این شهر با تهران همچون دسترسی به بزرگراه آیت الله سعیدی و بزرگراه آزادگان، به جهت وجود دو شهرک صنعتی چهاردانگه است که در جوار شهر تاسیس گردیده و حتی به عنوان یک مرکز بزرگ تولیدی در استان تهران شناخته می شود.

لذا علاوه بر صنایع و تولیدی های کوچک و بزرگ در این منطقه یا حتی مغازه ها و فروشگاه های مختلف، شرکت های بزرگی چون کیان تایر و ایران خودرو و… نیز در این منطقه دایر شده اند. بر این اساس و با توجه به اینکه این شهرک در مجاورت شهر تهران و اسلامشهر قرار گرفته و صنوف مختلف نیز حضور گسترده ای در آن دارند، رونق چشمگیری یافته است.

از اینرو بازار خوب و پر رونقی که در شهرک صنعتی چهاردانگه وجود دارد، بسیاری از افراد که در حرفه های تولیدی و فروشگاهی فعالیت دارند را مجاب نموده که برای کسب و کار به این منطقه بیایند و یا شعبه ای در آن تاسیس نمایند.

از این رو باید قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه را بررسی کرد و از کسب و کارهای دایر شده در آنها و سوددهی خوب و مناسبشان اطلاعات کسب کرد که بابررسی های انجام شده قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه نسبت به بسیاری از نقاط شهر تهران ارزان تر است. حتی قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه با توجه به آینده روشنی که برای این منطقه پیش بینی می شود، امکان سرمایه گذاری و خرید مغازه برای شروع کسب و کار، اجاره دادن یا صرفا خرید و فروش را به یک بیزنس پرسود بدل کرده است.

هرچند حضور در مناطق پربازدید شهرک صنعتی چهاردانگه برای واحد های صنعتی و تولیدی بسیار پربازده و مهم خواهد بود اما در قسمت جنوبی شهرک صنعتی چهاردانگه نیز فضای بزرگ و گسترده ای وجود دارد که شهرک صنعتی می تواند تا بدان مناطق نیز گسترش یابد و با ساخت واحدهای فروشگاهی و مغازه به حضور بیشتر صنوف و واحدهای تولیدی کمک کند. لذا این منطقه از شهرک صنعتی قابلیت سرمایه گذاری برای ساخت واحدهای تولیدی، فروشگاه و مغازه را دارد و یک سرمایه گذاری پرسود خواهد بود.

با اینحال وجود بازار ویژه در صنعت مبل، صنایع چوب و کابینت سازی و… بسیاری از افراد را از تهران و شهرهای اطراف به واسطه دسترسی راحتی که شهرک صنعتی چهاردانگه دارد به این منطقه می کشاند و اما شاید دوست داشته باشید بدانید که با وجود این همه پتانسیل بالای شهرک صنعتی چهاردانگه برای رشد و پیشرفت و آینده روشنی که برای آن ترسیم می گردد و از همه مهمتر بازار پر رونق و فعالی که دارد.

قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه چقدر است؟ در این خصوص هرچند باید به قیمت های تقریبی خرید یا اجاره اشاره کرد اما مواردی چون متراژ مغازه، موقعیت مغازه، امکانات مغازه و… در  قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه تاثیر مستقیمی دارند.

با اینحال برای اجاره مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه بطور میانگین ۲۵ تا ۵۰ میلیون رهن با ۲ تا ۳ میلیون اجاره در ماه برای یک واحد ۳۰ تا ۵۰ متری باید پرداخت کنید و برای خرید مغازه در همین متراژ در حدود چیزی بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان پول نیاز خواهید داشت.

پیام بگذارید

هشت − چهار =