بهترین مناطق برای سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران

سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران

در سال های اخیر با جهش قیمت ملک در شهر تهران و عوامل دیگری نظیر شلوغی، آلودگی، ترافیک و … همه دلایلی شدند تا مردم به فکر کوچ از این کلان شهر بیفتند. امروزه اکثر کسانی که به فکر مهاجرت از شهر تهران هستند،  قصد ندارند زیاد از این شهر دور شوند از این رو اغلب ملک هایی که در اطراف تهران هست را خریداری می کنند.

همین افزایش علاقه مردم به ملک ها و زمین هایی که در اطراف تهران قرار دارد، باعث افزایش قیمت این ملک ها می شود. پیش بینی ها نشان می دهد که طی 5 الی 10 سال آینده قیمت ملک های اطراف تهران چند ده برابر خواهد شد. از این رو سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران ایده مناسبی برای کسانی است که قصد یک سرمایه گذاری بلند مدت و کم ریسک را دارند. که املاک آسمان در این مقاله به بررسی سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران پرداخته است . پس با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران

پردیس

شهر پردیس یکی از پرطرفدارترین شهرهای نوین می باشد که به دلیل نزدیکی به تهران برای کسانی  که رفت و آمد روزانه به پایتخت دارند بسیار محبوب می باشد. علاوه بر نزدیکی به تهران، آب و هوای تمیز و برخورداری از مراکز درمانی و خدماتی بسیار، از جمله ویژگی های این شهر می باشد.

بومهن

بومهن نیز از دیگر شهر های نزدیک به تهران می باشد که به دلیل پیشرفت های زیادی که در سال های اخیر داشت، نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.

شهریار

شهریار از جمله شهر های پر جمعیت اطراف تهران است که قدمت قدیمی دارد. این شهر به دلیل برخورداری از پوشش سبز، آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. خرید ملک در این شهر بیشتر برای افرادی توصیه می شود که به دنبال یک خانه ویلایی شیک با هزینه کم می گردند.

شهرک اندیشه

شهر اندیشه نیز از شهر های نوبنیاد می باشد  به همین دلیل اکثر مردم آن را افراد مهاجر تشکیل داده اند. این شهر نیز دارای امکانات پیشرفته بوده و از 6 فاز تشکیل شده است. ملک های موجود در فاز 1 و 2 شهر اندیشه قیمت بالاتری داشته و از امکانات پیشرفته تری برخوردار هستند.

رودهن

رودهن یکی از شهرهای شهرستان دماوند می باشد که در دره‌ای سرسبز واقع شده است. رودهن از شهر های قدیمی اطراف تهران می باشد. اما با این همه حال زمین ها و ملک های بسیاری را می توان در آن یافت که در حال ساخت و ساز می باشد. قیمت ملک های نوساز در این شهر گران تر از ساختمان های قدیمی آن می باشد. همچنین به دلیل قرار گیری دانشگاه ازاد در این شهر، اجاره خانه های دانشجویی بسیار پر رونق می باشد.

پرند

یکی از نام آشنا ترین شهرهای در حال پیشرفت تهران، شهر پرند می باشد. این شهر در طی سالیان گذشته پیشرفت های زیادی کرده و امکانات متنوعی را در سطح گسترده ای بوجود آورده است. از امکانات این شهر، وجود بیمارستان خصوصی، سینما، رستوران های با کیفیت، کافی شاپ های مختلف، پارک ها وفضای سبز بسیار و مهم تر از آن ها هتل 5 ستاره بین المللی می باشد. همچنین خط مترو پرند در سه فاز تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است. شما در این شهر هم میتوانید برای خرید املاک ویا بر روی پروژه هایی که در بالا ذکر کردیم سرمایه گذاری کنید.

هشتگرد

این شهر از توابع استان البرز می باشد و در 70 کیلومتری تهران قرار دارد. شهر هشتگرد از آب و هوای کوهستانی برخوردار بوده و تابستان های خنکی دارد. شایان ذکر است هوای آن نیز از شهر تهران تمیز تر است. امروزه طرح‌های عمرانی بسیاری در این شهر جریان دارد که هدف از آن ها ارتقا امکانات و زیرساخت‌های شهر می باشد.

سخن پایانی

به دلیل مشکلاتی نظیر ترافیک، شلوغی، الودگی هوا و … در تهران و جهش ناگهانی قیمت ملک، بسیاری از مردم این شهر به فکر مهاجرت از آن افتاده اند. اکثر این انسان ها دوست ندارند خیلی از پایتخت فاصله بگیرند و به همین خاطر شهرهای نزدیک به این شهر را در اولویت قرار می دهند.

از آن گذشته برنامه ها و طرح های عمرانی شهر های جدید اطراف تهران به این مهاجرت ها کمک می کند تا مردم با خیال آسوده تر مهاجرت کنند. این تقاضای مهاجرت به شهر های اطراف تهران باعث افزایش قیمت املاک آنجا می شود. از این رو افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت و کم ریسک را دارند می توانند به گزینه سرمایه گذاری ملک در اطراف تهران به طور جدی فکر کنند.

1 دیدگاه

  1. […] مدیریت بودجه برای سرمایه گذاری در خرید زمین […]

پیام بگذارید

13 + 7 =