مشارکت در ساخت و ساز شهر چهاردانگه

ساخت و ساز

شهرک چهاردانگه به عنوان یک شهرک صنعتی و تجاری شناخته می شود که به دلیل وجود رونق اقتصادی ، نظر سرمایه گذران را به خود جلب کرده است. از آنجایی که اطلاع دارید، ساخت ملک یا به صورت انفرادی بوده که تمام هزینه های ساخت و سود حاصل از فروش برای یک شخص می باشد و یا چندین نفر به طور مشارکتی اقدام به ساخت ملک کرده و مطابق با سهمی که دارند، سودی حاصل از فروش آن ملک را دریافت می کنند. در این مقاله ما به بررسی جوانب و ابعاد مشارکت در ساخت و ساز شهر چهاردانگه می پردازیم. پس همراه ما باشید.

ساخت و ساز

یکی از زمینه های مورد علاقه افراد، خرید یک ملک بزرگ و  ساخت یک یا چندین کارگاه در کنار یکدیگر می باشد. ملک هایی که برای کارگاه و تولیدی انتخاب می شوند اکثرا از مرکز شهر دور تر بوده و قیمت ارزان تری دارند و به دلیل تقاضای بسیار بالای افراد برای خرید یا اجاره ی یک کارگاه یا تولیدی در این شهرک، مالکان نگران فروش و اجاره ملک های خود نخواهند بود.

ساخت مشارکتی ملک در چهاردانگه به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد تا یا یک کارگاه و تولیدی بزرگ احداث کنند و یا چندین کارگاه کوچک تر ساخته و به شغل های مرتبط با هم بفروشند. در هر دو حالت سود بالایی نسیب آن ها می شود.

همچنین یکی دیگر از راه های ساخت و ساز که در این شهرک رایج شده این است که چندین فرد با یکدیگر شریک شده و به صورت مشارکتی یک ملک بزرگ را خریداری می کنند. سپس در آن ملک تعداد زیادی انبار و سوله می سازند و آن ها را به فروش می رسانند. مزیت ساخت و ساز مشارکتی سوله این است که تعداد زیادی سوله در یک مکان قرار می گیرند و یک مجتمع بزرگ انباری تشکیل می دهند.

تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد بیشتر به خرید این نوع انباری ها علاقه دارند و سوله هایی که به طور انفرادی در محلی وجود دارد کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

از دیگر دلایل مشارکت در ساخت و ساز شهر چهاردانگه  تقاضای مردم به سکونت در این شهر شده است. شما به جای ساخت یک خانه چند طبقه در یک ملک، می توانید آن ملک را مشارکتی خریده و یک آپارتمان در آن بسازید. ساخت مشارکتی ملک مسکونی در چهادانگه باعث کاهش هزینه های جانبی شده و افزایش سود حاصل از آن را در بر خواهد داشت.

سخن پایانی

شهرک چهاردانگه به دلیل رونق اقتصادی که دارد نظر سرمایه گذاران مختلف در زمینه ساخت و ساز را به خود جلب کرده است. امروزه اشخاصی که تصمیم دارند در این شهرک ملکی را برای کار خود بسازند و یا هدف از ساخت ملک فروش آن و کسب سود است، بیشتر تمایل دارند تا این کار را مشارکتی انجام دهند.

در واقع مشارکت در ساخت و ساز شهر چهاردانگه باعث کاهش هزینه های جانبی و به ویژه هزینه خود زمین شده و سود دهی بیشتری را برای افراد به ارمغان می آورد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

پیام بگذارید

هشت − 4 =