رهن و اجاره سوله با قیمت مناسب

رهن و اجاره سوله

سوله نوعی سازه است که یا به صورت فلزی یا با استفاده از ساندویچ پانل ها با سقف شیب دار ساخته می شود و عموما شکلی به صورت ۸ یا به قولی مثلثی دارد. سوله در زبان انگلیسی shed نامیده می شود و داستان سوله نامیدن آن در بین ما ایرانیان بر می گردد به شرکتی به نام‌ SOLEH که برای‌ اولین بار دست به تولید این سازه ها در ایران زد.

زمان پیدایش و استفاده از سوله ها نیز به حدود ۲ قرن پیش، از زمان پیدایش انقلاب صنعتی می رسد که به صورت گسترده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفت. اما در ایران قدمت آن به چیزی کمتر از ۸ دهه می رسد. امروز از سوله ها غالبا در بخش صنعت استفاده می گردد و علاوه بر احداث سوله خصوصی، اجاره سوله با قیمت مناسب نیز از گزینه های پیش روی صنایع و تولیدی های مختلف است.

رهن و اجاره سوله

در واقع برای برخی از صنایع و تولیدی ها به صرفه نیست یا بسیار هزینه بر خواهد بود اگرکه بخواهند اقدام به احداث سوله خصوصی نمایند، از اینرو رهن و اجاره سوله که امروز بطور گسترده از آن استقبال می شود و سوله های بسیاری برای اجاره احداث گردیده است، تنها راه حل خواهد بود.

که یکی از مناطقی که در این مقاله میخواهیم به شما معرفی کنیم منطقه چهاردانگه است که در شهرستان اسلامشهر واقع شده است این شهرک دارای فضای باز بسیار و سوله های بزرگ و کوچک به نسبت نیاز شما دارد این شهرک به دلیل اینکه مشاغلی اعم از ساخت مبلمان و صندلی و … در آن رونق دارند به یک شهرک صنعتی تبدیل شده است و همچنین از لحاظ قیمتی هم،برای رهن و اجاره سوله بسیار مناسب خریداران است.

از سوله ها علاوه بر صنایع و تولیدی ها، توسط  مرغداری ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها، سالن های همایش و مجالس، پارکینگ ها، انبارها، تعمیرگاه ها و… استفاده می گردد و به جهت اینکه سازه ای بدون ستون است برای نگهداری و دپوی محصولات و کالاها نیز بسیار کاربردی است. منتها آنچه در اجاره یک سوله برای تولیدی ها و صنایع مختلف اهمیت دارد قیمت اجاره سوله است. چون رهن و اجاره سوله با قیمت مناسب می تواند باعث توسعه فعالیت آنها گردد.

غالب سوله ها معمولا در متراژهای بزرگ ساخته می شوند و در حاشیه و اطراف شهر بنا می گردند. سوله ها را می توان بر اساس تعداد دهانه آنها که به صورت ۸ است تقسیم بندی کرد که به صورت های یک دهنه (۸)، دو دهنه (۸۸)، سه دهنه (۸۸۸) تا چهار دهنه (۸۸۸۸) تشکیل یافته اند. برخی از سوله ها نیز به صورت سوله قوسی و سوله چند ضلعی می باشند. سوله های استاندارد عموما در طول حدود ۹۰ متر با دهانه ای در حدود ۲۰ تا ۳۵ متر و با ارتفاع حداقل ۴ متر تا حداکثر ۸ متر ساخته می شوند.

 

با اینحال آنچه سبب می گردد تا رهن و اجاره سوله با قیمت مناسب داشته باشید، توجه به نیاز خود و اجاره سوله متناسب با آن است. چراکه امکانات و ویژگی های سوله در قیمت اجاره آن تاثیرگذار است.

مثلا از متراژ سوله تا برخورداری از پوشش های خاص برای سقف و کف سوله یا وجود مساحت اداری، مجهز بودن به واحد بسته بندی، وجود سردخانه، تجهیزات اداری و نگهبانی و همینطور امکانات رایج دیگر چون امتیاز برق و آب و گاز و… در اجاره سوله با قیمت مناسب نقش مهمی دارد. لذا صاحبان صنایع و تولیدی ها و… می توانند با حذف سوله هایی که امکانات بیشتر از نیاز دارند، به اجاره سوله با قیمت مناسب تر دست یابند.

 

پیام بگذارید

سیزده − چهار =