رهن آپارتمان در چهاردانگه

رهن آپارتمان در چهاردانگه

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با رهن آپارتمان در چهاردانگه داشته باشید این مقاله را ملاحظه کنید

شهرک چهاردانگه به دلیل تولید و فروش انواع مختلفی از کالا های با کیفیت و ارزان قیمت مورد توجه همگان قرار گرفته است. این شهرک در ابتدا به عنوان مرکزی برای خرید و کار شناخته می شد. اما با رونق یافتن اقتصاد آن به یک محل مناسب برای زندگی تبدیل شد. افراد زیادی تمایل به خرید یا اجاره ملک در این شهرک را دارند. یکی از محبوب ترین روش های اسکان در این شهرک رهن خانه و یا آپارتمان می باشد. افراد بنا به دلایل مختلفی دوست دارند خانه ای را رهن کرده و در آن زندگی کنند. در این مقاله ما به بررسی رهن آپارتمان در چهاردانگه پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

دلایل رهن آپارتمان در چهاردانگه

از آنجایی که چهاردانگه یک شهرک اقتصادی و تجاری بود از این رو همه روزه افراد زیادی از شهر های اطراف به خصوص تهران به این شهر آمده و مشغول کارهای مختلفی نظیر کارگری، فروشندگی و… می شدند. آخر شب نیز، پس از تمام شدن ساعت کاری به شهر خود بر می گشتند.

آن ها این روند را هر روز طی می کردند یعنی صبح ها از شهر خود خارج شده و شب هنگام نیز برمیگشتند. اما مشکلاتی از قبیل هزینه رفت و آمد، خستگی ناشی ازسفر بین راهی، ترافیک، نبود وسیله، طی کردن ساعات اضافی برای رفت و آمد و … همه باعث شد تا افراد کم کم به ماندن در این شهر فکر کنند. در پی افزایش علاقه مردم به اسکان در چهاردانگه ملک ها و خانه های مختلفی ساخته شده و برای فروش و اجاره و رهن عرضه شدند. در بین خانه ها و آپارتمان های موجود، رهن آپارتمان به دلایلی نظیر:

  • حفظ شدن پول در طی مدت قرار داد

در واقع هر مبلغی که در ابتدا برای رهن خانه پرداخت می کنید پس از اتمام قراردادتان، به طور کامل دریافت می کنید. یعنی شما هزینه ای را برای اقامت در خانه پرداخت نمی کنید.

  • دریافت یکجای مبلغ زیادی پول در حین اتمام قرار داد

پس از اتمام قرار داد و در صورت خروج از خانه، هر مبلغی که به صاحب خانه داده اید را به طور کامل دریافت می کنید. از این رو در حین تخلیه خانه پول زیادی به صورت یکجا دریافت خواهید کرد.

  • معاف شدن از پرداخت اجاره ماهیانه

یکی از دغدغه های افراد مبلغی در هر ماه به صاحب خانه می باشد. شما با رهن خانه از پرداخت ماهیانه نیز معاف می شوید.

  • امکان تمدید آسان‌تر قرارداد

با توجه به قراردادهای رهن آپارتمان در چهاردانگه ، صاحب خانه ممکن است کل پول را نتواند یکجا تامین کند از این رو به راحتی پیشنهاد تمدید قرار داد را قبول می کند،که از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

البته رهن آپارتمان در چهاردانگه به غیر از مزایا و ویژگی هایی که رهن هر ملک دارد، فواید دیگری نیز دارد که عبارت اند از:

  • قیمت ارزان تر و به صرفه تر نسبت به شهر های دیگر به خصوص تهران
  • تنوع بسیار زیاد خانه های آپارتمانی در این شهرک برای رهن
  • تنوع در قیمت؛ به طوری که شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، به رهن آپارتمانی اقدام کنید
  • نزدیکی به شهر تهران
  • نزدیکی به محل کار
  • هزینه های پایین زندگی
  • و…

قیمت رهن آپارتمان در چهاردانگه

همانگونه که پیش تر گفتیم تنوع بالای آپارتمان ها برای رهن در این شهرک، باعث به وجود آمدن قیمت های متغیری برای آن ها شده است. قیمت رهن هر واحد آپارتمان در این شهرک تحت تاثیر عواملی نظیر نزدیکی به مرکز شهر، امنیت محله، موقعیت جغرافیایی، ابعاد و اندازه ملک و … می باشد.

با این همه هزینه سالانه رهن آپارتمان 60 الی 80 متری در این شهرک بین 150 تا 250 میلیون تومن می باشد. شایان ذکر است قیمت ها با افزایش ابعاد خانه و یا بهتر شدن محیط جغرافیایی بیشتر می شود.

سخن پایانی

شهر چهاردانگه به دلیل ساختاری که دارد، مورد توجه افرادی قرار گرفت که در این شهرک مشغول بکار بودند. از این رو بنا به دلایل مختلفی افراد تصمیم گرفتند برای ادامه زندگی نیز با خانواده های خود در این شهرک ساکن شوند. برای زندگی در چهاردانگه روش های مختلفی نظیر خرید، اجاره و یا رهن خانه وجود دارد. که در این بین رهن خانه با مزایی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

1 دیدگاه

  1. […] (۳۰ میلیون تومان) مالیات اخذ می شود. ( آن ۱۸ درصد از مبلغ رهن که برای تعیین مالیات به اجاره اضافه می شود، طبق اعلام […]

پیام بگذارید

3 × 2 =