خرید و فروش سوله در چهاردانگه

خرید و فروش سوله در چهاردانگه

شهرک صنعتی و تجاری چهاردانگه که در شهرستان اسلامشهر قرار دارد از رونق اقتصادی بالایی برخوردار است. وجود تولیدی های مرتبط با یکدیگر در این شهرک باعث افزایش تولید و صرفه جویی شدید در بخش هزینه های مصرفی شده است. همچنین وجود تولیدی ها و فروشنده های بسیار در این شهرک باعث می شود تا افراد برای جلب نظر مشتری به تولید کالا هایی متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه اقدام کنند.

وجود تعداد زیادی از کارگاه ها و بخش های تولیدی کالاهای متفاوت،فروشندگان کالاهای تولید شده، نیازمند مکان های بزرگ برای نگهداری مواد اولیه، کالاهای تولیدی و … است. از این رو ساخت انواع سوله با ابعاد مختلف در این شهرک بسیار رایج می باشد. در این مقاله سعی داریم شرایط و جنبه های مختلف خرید و فروش سوله در چهاردانگه را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

دلایل خرید و فروش سوله در چهاردانگه 

یکی از بزرگترین دغدغه های هر تولید کننده ای که در شهرک چهاردانگه فعالیت می کند، پیدا کردن جای مناسبی برای نگهداری مواد اولیه و همچنین دپو کردن کالاهای تولیدی خود است. از این رو همه ی تولید کنندگان کالا به دنبال یک یا چندین سوله هستند و صاحبان این سوله ها هم به دنبال فروش به تولیدکنندگان. خرید و فروش سوله در چهاردانگه کاملا متناسب با نیاز و توانایی تولید کنندگان می باشد. انواع مختلف تولید کنندگان بنا به پارامترهای مختلف، و نیازهایی که دارند اقدام به خرید سوله می کنند. در زیر به بررسی این پارامترها می پردازیم.

تاثیر ابعاد در خرید و فروش سوله در چهاردانگه 

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در هنگام خرید سوله به آن دقت می کنند بحث ابعاد و مساحت سوله است. از آنجایی که اکثر کالاهای تولیدی در شهرک چهاردانگه مربوط به مبلمان می شوند به همین خاطر سوله های که ساخته و فروخته می شوند از مساحت بالایی برخوردار است. اما تولیدی هایی که کالا هایی نظیر کابینت دارند اکثرا سوله هایی با مساحت کمتر و ارتفاع بیشتر را می پسندند. بنابراین با اینکه ابعاد سوله مربوط به نوع کالای تولیدی است اما با این همه حال سوله هایی که مساحت و ارتفاع زیادی دارند، بیشتر خریداری می شوند.

تاثیر پوشش در خرید و فروش سوله در چهاردانگه 

سوله ها دارای قسمت های مختلفی همچون سقف، کف، دیواره و…. هستند. هر یک از این قسمت ها دارای پوشش مختلفی است. به همین دلیل خرید و فروش سوله در چهاردانگه باشرایط خاصی صورت میگیرد به این صورت که تولید کنندگان هنگام خرید سوله، به پوشش اجزای مختلف سوله ها توجه می کنند تا پوششی متناسب با کالا های تولیدی خود را خریداری کنند. و فروشندگان هم برای فروش سوله های خود، پوششی متناسب با صنایع چوبی دارند زیرا اکثرا تولیدکنندگان مبلمان هستند. به همین دلیل سوله های موجود در این شهرک که برای فروش عرضه می شوند پوشش سقف پشم شیشه، پوشش کف بتنی و پوشش کف محوطه آسفالتی هستند.

تاثیر موقعیت جغرافیایی در خرید و فروش سوله در چهاردانگه

موقعیت جغرافیایی و مکانی که سوله در آن قرار دارد بسیار مهم است. اکثر تولید کنندگان برای کاهش هزینه حمل و نقل و همچنین دسترسی آسان و سریع به کالاهای خود و نظارت بر سوله و هر چه درون آن است، دوست دارند سوله ای که خریداری می کنند در نزدیکی تولیدی خود باشد.

تاثیر هزینه های اقتصادی در خرید و فروش سوله در چهاردانگه 

یکی دیگر از پارامترهایی که در هنگام خرید سوله در شهرک چهاردانگه مورد توجه قرار می گیرد، بحث هزینه های اقتصادی می باشد. تولید کنندگان دوست دارند بهترین سوله را با کمترین هزینه ممکن خریداری کنند. هزینه های سوله شامل دو دسته می باشد: دسته اول مربوط به پولی که بابت خرید سوله پرداخت می شود و دسته دوم مربوط به هزینه های نگهداری از جمله مصرف انرژی، حمل و نقل، نگهبانی و …

سایر امکانات

هر سوله ای که به فروش می رسد امکانات متفاوتی دارد. اما حداقل امکاناتی نظیر نزدیکی به شهرک، برخورداری از آب و گاز و تلفن و برق باعث بفروش رسیدن زودتر سوله ها می شود.

به عنوان سخن پایانی می توان گفت، همه ی تولید کنندگانی که در شهرک چهاردانگه فعالیت می کنند، نیازمند سوله هایی برای نگهداری مواد و مصالح اولیه و همچنین دپو کردن کالاهای تولیدی خود هستند. از این رو اگر بخواهیم به یکی از فعالیت های پر رونق اشاره کنیم میتوان به خرید و فروش سوله در چهاردانگه اشاره کرد. که املاک آسمان در اینجا برای انتخاب بهتر در خرید و فروش سوله به کمک شما عزیزان میاید.

1 دیدگاه

پیام بگذارید

شانزده + 2 =