خرید ملک صنعتی در تهران

خرید ملک صنعتی

امروزه افرادی که برای ایجاد کسب و کار و یا ادامه کسب کار شان نیازمند ملک صنعتی هستند ممکن است به نظرشان بیاید که خرید ملک صنعتی نیز همانند خانه است و فکر نکنند که اگر به درستی اقدام به خرید این نوع ملک ها نکند ممکن است چه مشکلات و گرفتاری هایی برایشان پیش بیاید.بطور کلی باید همواره پیش از خرید ملک تمامی نکات را در نظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم با مطالبی در مورد خرید ملک صنعتی در تهران آشنا شویم پس تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم پیش از خرید ملک صنعتی

در هنگام خرید املاک صنعتی در تهران باید به نکاتی توجه کنید.این نکات شما را برای یک خرید موفق راهنمایی خواهند کرد.

مهم ترین نکته این است که باید مشخصات و  آدرس دقیق ملک را که در سند ملک ذکر شده است با موقعیت اصلی آن  ملک مقایسه و بررسی کنید.و هرگونه مغایرتی که به چشم تان خورد را پیش ازخرید و بستن قرارداد رفع نمایید.

نکته ی بعدی  که باید  در زمان  خرید ملک  صنعتی در تهران به آن توجه شود مطمعن شدن  از هویت فروشنده و صاحب ملک می باشد. حتما پیش از عقد قرار داد شناسنامه و  کارت ملی فروشنده را با دقت بررسی کنید  و با مشخصات سند ملک و بقیه مدارک تطبیق دهید.

بیشتر بخوانید:تفاوت املاک تجاری و صنعتی

مراجعه مناسب برای خرید و فروش ملک صنعتی

یکی از مشکلاتی که اغلب صنعت گران و  تولید کنندگان با آن مواجه اند. وجود نداشتن مرجعی مناسب برای فروش و یا اجاره  املاک صنعتی است.امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی  برای اطلاع از آگهی‌های خرید و فروش انواع ملک ها  به‌ خصوص خرید املاک صنعتی در تهران دیگر نیاز به مراجعه به املاک یا  خرید روزنامه نیست و شما می توانید به ‌راحتی و با  استقاده از اینترنت و سایت های مخصوص فروش و یا اپلیکیشن ها از قیمت خرید انواع  املاک صنعتی درقسمت های مختلف  تهران آگاه شوید.

استان تهران به ‌‌دلیل وسعت بزرگی که دارد  فرصت بسیار خوبی را  برای کارخانه‌ ها و کارگاه های صنعتی و تولیدکنندگان فراهم کرده است ، چراکه این استان دارای شهرک‌ های صنعتی بزرگ پیشرفته ایی  می باشد که  در خود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ و یا کوچکی را  جای داده است.به جرعت می توان گفت که  بهترین سرمایه‌ گذاری دراین  شهرک‌های صنعتی، خرید املاک صنعتی یعنی  کارخانه یا خرید زمین می باشد.

منطقه صنعتی چهاردانگه

به عنوان مثال در  منطقه صنعتی چهاردانگه واقع در جنوبب غربی شهر بزرگ تهران کسب و کار و تولید، دارای رونق بسیاری می باشد.

منطقه صنعتی چهاردانگه، یکی از این مناطقی می باشد که بیش از ۱۰هزار واحد تولیدی و انبار شرکت‌های بزرگ، در آن  جای گرفته اند.

پس کاملا طبیعی است  اگر مدیران آژانس‌های بزرگ املاک، به شما پیشنهاد خرید و فروش ملک صنعتی در منطقه چهاردانگه را بدهند.

منطقه صنعتی چهاردانگه، به دلیل  داشتن شرایط خاصی از لحاظ رونق کسب و کار ، مکان بسیار مناسبی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود بازده می باشد  و به همین دلیل است که اغلب چهاردانگه ، نقطه آغاز کسب و کار و فعالیت صنعتی بسیاری از  سرمایه‌ گذاران کوچک بوده و خواهد بود.

سخن پایانی

و به عنوان سخن پایانی باید گفت پیش از خرید و فروش ملک خصوصا ملک صنعتی که قرار است از آن طریق کسب در آمد کنید بهتر است تمامی شرایط را اعم از قیمت ،منطقه ،راه های ارتباطی ،  رونق کسب و کار و… را در نطر بگیرید. در این زمینه می توانید از افراد کار بلد و  آژانس  های املاک و یا مشاورینی که در این حوزه فعالیت می کنند راهنمایی و کمک بگیرید.

1 دیدگاه

پیام بگذارید

1 + 15 =