خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام

خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام

فرصت استثنایی خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام تهران

تجربه نشان داده که خرید زمین یکی از کم ریسک ترین و البته امن ترین سرمایه گذاری ها است. بخصوص که خرید زمین از نوع خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام باشد و در استان تهران نیز واقع شده باشد که با حدود بیش از ۱۴ میلیون نفر جمعیت، تهیه مسکن در این استان به معضلی بزرگ برای افراد و خانواده ها بدل گشته است.

علاوه بر این خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام می تواند استارت خانه دار شدن افراد و خانواده هایی باشد که قصد خانه سازی شخصی دارند یا می خواهند به مرور خانه دار شوند. لذا نکته ای وجود دارد که آیا با این افزایش کم سابقه قیمت زمین و مسکن، خرید آن به صرفه است؟ در جواب باید گفت که غالبا خرید زمین و ملک یک سرمایه گذاري بی ضرر است اما چنانچه به دنبال نتیجه زودتر هستید قطعا حاشیه و اطراف تهران همچون دهستان فیروزبهرام گزینه بهتری است.

این را هم در نظر بگیرید که افزایش بی سابقه قیمت ملک و زمین مسکونی در شهر تهران چنان بی سابقه بالا رفت که اگر تا دو سه سال پیش کسی قدرت خرید یک ملک یا زمین مسکونی در شهر تهران را داشت اکنون باید با آن پول فقط یک ملک مسکونی اجاره کند.

از اینرو بسیاری از افراد وقتی از خرید ملک و زمین مسکونی در شهر تهران باز ماندند به اطراف و حاشیه این شهر برای خرید ملک و زمین مسکونی روی آوردند. اما چیزی که بسیار برای این دسته از افراد یا آنهایی که به دنبال سرمایه گذاری پرسود در زمین هستند اهمیت دارد اینکه کجا زمین مسکونی بخرند؟ و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مناطق خوب و آینده دار و به قولی مستعد پیشرفت دهستان فیروزبهرام است.

روستای فیروز بهرام از توابع بخش مرکزی اسلامشهر و در مجاورت منطقه ۱۸ شهر تهران واقع شده است و از آنجائیکه بخشی از آن در ناحیه ۷ منطقه ۱۸ تهران قرار گرفته است و پس از راه اندازی اتوبان تهران-ساوه، اداره بخشی از این روستا به شهرداری منطقه ۱۸ واگذار شد.

از اینرو به لحاظ موقعیت جغرافیایی که دارد و چسبیده به تهران است و همچنین دسترسی های عالی این منطقه به اتوبان تهران-ساوه، بزرگراه آزادگان و… که آن را به مرکز شهر تهران متصل می کند میتوان خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام را به یکی از مناطق خوب برای خرید زمین در استان تهران تبدیل کند. همچنین جالب است بدانید که نام روستای فیروزبهرام منتسب به فیروز ساسانی است که گفته می شود این روستای کهن توسط او در این منطقه بنا نهاده شده است.

با اینحال امروز کسانی که به دنبال خرید زمین مسکونی آینده دار با رشد تضمینی می گردند، منطقه فیروزبهرام به جهت دسترسی های خوبی که به تهران دارد و نزدیک و چسبیده به آن است و همچنین قیمت های مناسب زمین مسکونی در آن به یک موقعیت مناسب برای سرمایه گذاری یا خانه دار شدن تبدیل گشته است.

در واقع می بايست برای هر متر مربع خرید زمین مسکونی در فیروزبهرام بطور میانگین بین 1/5 تا 4 میلیون تومان پرداخت کنید که می تواند برای بسیاری از افراد که رویای خانه دار شدن را دارند یا به آینده سرمایه گذاری خود می اندیشند، یک فرصت استثنایی قلمداد شود.

3 دیدگاه ها

  1. […] قیمت آپارتمان در فیروزبهرام ارزانتر از مناطق دیگر […]

  2. مهدی صالحی
    |پاسخ

    سلام من اگر زمین متری ۱/۵ باشد قصد دارم بخرم اگر هست به ایمیل من پیام بدهید البته زمین با سند

  3. […] بسیار مناسب می باشد. امروزه افراد به دلایل مختلفی به خرید زمین در فیروزبهرام تهران اقدام می کنند. در نتیجه ما نیز در این مقاله به بررسی […]

پیام بگذارید

نوزده − 17 =