خرید زمین در چهاردانگه

خرید زمین در چهاردانگه

شهرک صنعتی تجاری چهاردانگه در اسلامشهر استان تهران قرار دارد. این شهرک به تولید و فروش کالا های خانگی با کیفیت و مقرون به صرفه معروف است. انواع مختلف مبلمان، کابینت، میز، راه پله و… از جمله کالا های تولید شده در این شهرک می باشد. به دلیل ساختار اجتماعی شهرک و کسب رضایت عموم و قابل اعتماد بودن آن، فروشنده ها وتولید کننده های بسیاری خواهان ایجاد یک فروشگاه مخصوص خود در این شهرک هستند.

چرا که هر روزه مردم  از شهر های مختلف بخصوص تهران برای خرید به این شهرک می آیند. هم چنین بازار فروش و ارسال کالا های این شهرک به فروشگاه های سراسر کشور بسیار رایج است. همه ی این عوامل دست به دست هم می دهند تا افراد به فکر سرمایه گذاری در این شهرک بیفتند. یکی از بهترین راه های آن، سرمایه گذاری با خرید زمین در چهاردانگه می باشد. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف این نوع از سرمایه گذاری می پردازیم.

شهرکت صنعتی و تجاری چهاردانگه، از جمله شهرک های بسیار فعال در سطح کشوری می باشد. افراد می توانند با خرید زمین در چهاردانگه سرمایه گذاری مناسبی در این شهرک انجام دهند.

دلایل سرمایه گذاری با خرید زمین در چهاردانگه

شهرک چهاردانگه یک شهرک صنعتی و تجاری بوده و در نتیجه افراد کمی ساکن آنجا هستند. یعنی اکثر تولید کنندگان و فروشندگان صبح سر کارآمده و شب هنگام به خانه های خود که در شهر های نزدیک به چهاردانگه است بر می گردند. با توجه به افزایش استقبال مردم از بازار فروش چهاردانگه و همچنین رونق اقتصادی و افزایش تولیدات، باعث مهم شدن پارامتر زمان شده است. امروزه تولید کنندگان و فروشندگان بزرگ که در شهرک چهاردانگه فعالیت می کنند، نمی توانند زمان زیادی را روزانه برای رفت و آمد بین شهری انجام بدهند.

از این رو به خرید زمین و ساخت خانه اقدام می کنند. افزایش تمایل مردم به سکونت در این شهر، باعث افزایش ارزش زمین در طول سال های آینده می شود. بخاطر همین می توانید با خرید یک زمین، بعد از چند سال، آن را با سود قابل توجه ای فروخته و یا در آن زمین، آپارتمان ساخته و با اجاره خانه و یا فروش آن، سرمایه خود را چندین برابر کنند.

از دلایل سرمایه گذاری با خرید زمین در این شهرک میتوان گفت که افزایش تولیدات باعث نیاز تولید کنندگان به سوله ها و انبار های بیشتر شده است. شما با خرید زمین می توانید بعدا آن را با قیمت بیشتری برای ساخت انبار و مرسوله به فروش برسانید.  همچنین با خرید زمین می توان آن را با هدف احداث تولیدی و یا احداث مغازه به فروش رساند.

به غیر از زمینه کاری، دور تا دور این شهرک باغ ها و زمین های زراعی بسیاری وجود دارد و افراد می توانند برای انجام کشاورزی اقدام به خرید زمین کنند. و اما برخی دیگر نیز برای فرار از استرس و شلوغی شهر در آخر هفته ها زمین یا باغی خریداری می کنند. بدیهی است که با افزایش رفت و آمد در شهرک و رونق آن، زمین های کشاورزی نیز شاهد افزایش قیمت چشمگیری خواهند بود.

به عنوان سخن پایانی می توان گفت، ارزش بازار شهرک چهاردانگه روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. از این رو،با افزایش تولید کنندگان و فروشندگان در چندین سال آینده در این شهرک روبه رو خواهیم بود. افزایش این آمار باعث افزایش تقاضای مردم برای اجاره و خرید سوله وانبار و همچنین احداث تولیدی و مغازه های مختلف می شود.

از این رو یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری، بدون ریسک برای چند سال آینده، سرمایه گذاری با خرید زمین در چهاردانگه می باشد. همچنین شما می توانید با خرید یک باغ در اطراف این شهرک با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی هم آخر هفته ها در باغی که خریدید به دور از استرس و شلوغی شهر به استراحت بپردازید. و هم بعد از چند سال سرمایه خود را چند برابر کنید. به طور کلی با بررسی شرایط مختلف در استان تهران ، سرمایه گذاری با خرید زمین در چهاردانگه یک سرمایه گذاری عاقلانه و بدون ریسک می باشد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.

3 دیدگاه ها

  1. […] آنچه درباره قیمت زمین در چهاردانگه باید […]

  2. […] بیشتر بدانید:خرید زمین در چهاردانگه […]

  3. […] این سرمایه گذاری از چه نوعی است. مثلا سرمایه گذاری با خرید زمین برای ساخت و ساز، سرمایه گذاری با خرید خانه کلنگی، […]

پیام بگذارید

پنج × 1 =