خرید خانه ویلایی در چهاردانگه تهران

خرید خانه ویلایی در چهاردانگه

زندگی انسان ها امروزه دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده است. به طوری که آن ها ساعت های طولانی را پشت میز های ادارات و یا در تکاپو و کسب درآمد و ادامه ی زندگی خود صرف می کنند.

ساعت های طولانی کار باعث می شود وقتی فرد به خانه می رسند خسته باشه و به استراحت روی مبل  و یا خوابیدن بگذرانند. از این رو به طور صریح می توان گفت انسان امروزی خیلی کم با طبیعت و محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کند. خوشبختانه امروزه افراد به این آگاهی رسیده اند که هر چند در طول هفته مشغول کار و استراحت هستند.

اما با این همه حال هر چند وقت یک بار مجبور هستند به طبیعت بروند. از این رو به دلیل نیاز انسان به محیط طبیعی ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا ها رونق گرفت. با اینکه شما در هر شهر و منطقه ای خانه های ویلایی را مشاهده می کنید ولی با این همه حال در چند سال گذشته بازار خرید و فروش ویلا در اطراف تهران بسیار پر رونق تر شده است.

یکی از محل هایی که به تازگی مورد توجه افراد قرار گرفته است شهر چهاردانگه می باشد. در نتیجه ما نیز در این مقاله به بررسی کامل شرایط خرید خانه ویلایی در چهاردانگه می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی خرید خانه ویلایی در چهاردانگه 

شهرچهاردانگه در اسلامشهر استان تهران قرار داشته و از مناطق حومه تهران محسوب می شود. این محل در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم قرار دارد.

مزایای خرید خانه ویلایی در چهاردانگه 

خرید خانه در مناطق مختلف مزایا و معایبی دارد ولی خردی خانه ویلایی در چهاردانگه نیز خود به تنهایی از مزایا و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که عبارت اند از:

  • وجود تعداد زیادی از خانه های ویلایی و تنوع آن ها

تعداد زیادی از خانه های ویلایی در این شهرک ساخته شده اند. از این رو مشتری می تواند دربین مدل های مختلف بهترین خانه را با توجه به شرایط و بودجه خود انتخاب کند.

  • نزدیکی به شهر تهران

در واقع بیشتر افرادی که به خرید خانه ویلایی تمایل پیدا می کنند. کسانی هستند که از فشار کاری و آلودگی هوا و ترافیک تهران خسته شده اند و دوست دارند در محیطی آرام و در دل طبیعت به استراحت بپردازند. از این رو نزدیک بودن خانه های ویلایی به پایتخت یه ویژگی بزرگ محسوب می شود.

ویلاهایی که در چهاردانگه ساخته می شوند دسترسی سریع و مستقیمی را به مراکز خرید، سوپرمارکت ها و اماکن حساس نظیر آتش نشانی، کلانتری، بیمارستان و … دارند. از این رو ویژگی بسیار خوبی برای مردم در حین انتخاب ویلا محسوب می شوند.

  • قیمت های اقتصادی

همانطور که پیشتر گفتیم ساخت و ساز ویلا در این نواحی بسیار زیاد بوده و تنوع زیادی در گوناگونی خانه های ویلایی وجود دارد. به دلیل تعداد زیاد ویلا های ساخته شده، فروشنده ها برای رقابت در بازار فروش، قیمت های پایین تری را پیشنهاد می کنند تا ملکشان بفروش برسد. از این رو شما به راحتی می توانید متناسب با بودجه ای که دارید به خرید یک خانه ویلایی اقدام کنید.

  • و …

 

خرید خانه ویلایی در چهاردانگه 

پارامتر های مختلفی بر روی خرید خانه ویلایی در چهاردانگه تاثیر می گذارند. قیمت هر خانه ویلایی را ابعاد و اندازه آن منطقه ای که ساخته شده و تعداد متقاضی که دارد تعیین می کند. از این رو نمی توان یک قیمت مشخصی برای خانه های ویلایی این منطقه تعیین کرد. با این همه حال می تواند گفت خرید خانه ویلایی در چهاردانگه  هزینه ای بین 1 میلیارد تا 5 میلیارد نیاز دارد. البته برخی خانه های ویلایی کوچک زیر قیمت 1 میلیارد هستند اما تعداد آن ها بسیار کم و انگشت شمار می باشد.

سخن پایانی

برای افرادی که از زندگی روزمره خسته شده و دوست دارند آخر هفته ها و تعطیلات خوبی را در دل طبیعت سپری کنند و در کنار هزینه ای که برای تفریح خرج می کنند، پس انداز بلند مدتی هم داشته باشند، خرید خانه ویلایی در چهاردانگه  پیشنهاد می شود. چرا که خرید خانه ویلایی در این شهر مزیت های بسیاری داشته و برای هر انسانی دل رباست.

پیام بگذارید

3 + بیست =