سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه

سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه

چهاردانگه شهرکی در استان تهران می باشد که 56 هزار نفر در آن سکونت دارند و یکی از شهرک های قدیمی واقع در اسلامشهر می باشد. این شهرک طی سالیان گذشته، تولید و فروش انواع کالا های مختلف را شروع کرد. کیفیت بالای کالا های تولید شده، در کنار قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه که داشتند، باعث پر آوازه شدن نام این شهرک شد. امروزه افراد زیادی به عنوان تولید کننده و یا فروشنده کالاهای مختلفی از جمله مبلمان، کابینت، انواع میز های مختلف و کالا های چوبی در این شهرک فعالیت دارند.

به همین ترتیب ارزش شهرک چهاردانگه روز به روز افزوده می شود، به طوری که قیمت خانه، مغازه، کارگاه های تولیدی، زمین های کشاورزی و … نسبت به چندین سال گذشته چند برابر شده است. رونق اقتصادی این شهرک و تمایل افراد برای تاسیس کارگاه، تولیدی، مغازه و فروشگاه های جدید باعث افزایش قیمت زمین های آن شده است.

با بررسی عوامل مختلف می توان دریافت که یکی از راه های سرمایه گذاری بدون ریسک و پر سود،  سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه می باشد. این روش از سرمایه گذاری در این شهرک، توجه افراد و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. در زیر به بررسی جامع تر ابعاد سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه

واقعیت آن است که چندین و چند سال، شهرک چهاردانگه با اسم شهرک صنعتی تجاری چهاردانگه شناخته می شد، و اکثر افراد آن را بازاریان و تولید کنندگان تشکیل می دادند، یعنی افراد کمی در این شهرک ساکن بودند و زندگی می کردند. تولید کنندگان، مغازه داران و کارگران، همه روزه از شهر های نزدیک به این شهرک آمده و شب هنگام به شهر و خانه خود بر میگشتند.

اما امروزه قضیه فرق کرده است. با بررسی بازار چهاردانگه و حجم خرید وفروش محصولات در آن، به راحتی می توان به این موضوع پی برد که سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه، یک تصمیم هوشمندانه می باشد. به دلایلی نظیر رونق اقتصادی، افزایش حجم و ساعت تولید محصولات، بازار کار خوب و ساعت طولانی کار و هزینه های رفت و برگشت به شهر خود همگی دست به دست هم دادند تا افراد تصمیم به نقل مکان به این شهرک بگیرند.

همچنین ارزان بودن قیمت زمین و همچنین مایحتاج زندگی، در این شهرک نسبت به شهر های دیگر مخصوصا تهران، دست به دست هم دادند تا انسان های فعال در بازار چهاردانگه تصمیم به خرید خانه و آپارتمان در این شهرک بگیرند. با اینکه امروزه درصد سکونت در این شهرک به شدت افزایش یافته است، اما همچنین نیز قابلیت ساکن شدن انسان های زیادی را دارد. با بررسی روند بازار، می توان دریافت که بازار کار و حجم تولیدات ومشتریان روز به روز بیشتر نیز خواهد شد، از این رو در طی سالهای آینده انسان های بیشتری تصمیم به زندگی در این شهرک می گیرند.

بدیهی است هر چقدر تقاضا برای خرید آپارتمان بیشتر شود، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. با توجه به نکات گفته شده و بررسی کامل و جامع بازار شهرک چهاردانگه می توان به این نتیجه رسید که، این شهرک رفته رفته و در آینده نزدیک پر رونق تر از امروزه بوده و فروشندگان، تولید کنندگان، صنعت گران و حتی کارگران زیادی به سکونت در این شهرک تصمیم خواهند گرفت.

از این رو با خرید آپارتمان در این شهرک، می توانید آینده نگری کنید و سرمایه خود را چندین برابر کنید. سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در چهاردانگه یکی از مطمئن ترین و بی دردسر ترین راه های سرمایه گذاری در ایران می باشد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.

1 دیدگاه

  1. […] یافت. همینطور مناطق اطراف تهران اعم از پردیس، پرند، چهاردانگه، هشتگرد، اندیشه، بومهن، شهریار و… با توجه به افزایش […]

پیام بگذارید

هفده − 13 =