اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه

اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک چهاردانگه یک شهرک صنعتی و تجاری بوده و به دلایلی نظیر: وسعت زیاد، نزدیکی به تهران و دسترسی آسان به بازار آن، از تنوع زیاد صنایع برخوردار است. در این شهرک تولید کنندگان و فروشندگان بسیاری وجود دارد که انواع کالا های مختلف را تولید کرده و به فروش می رسانند.

مهم ترین کالا ها و شاخص ترین محصولاتی که در این شهرک تولید و به فروش می رسند عبارت اند از مبلمان، کابینت، انواع میز اعم از میز غذا خوری، میز تلویزیون و … .

قبل از شروع به معرفی اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه، ابتدا لازم است توضیحاتی در مورد محصولات اولیه آن بدهیم. وجود چوب در شهرک چهاردانگه بسیار پر رونق است. از این رو انواع چوب به راحتی و با قیمت پایین تری وارد کارگاه های مرتبط می شود. به دلیل حجم بالای چوب و هزینه پایین آن، صنایع مرتبط با چوب نظیر مبلمان و کابینت سازی، در این شهرک رونق گرفته اند.

همچنین به دلیل تراکم صنایع مرتبط با یکدیگر در یک فاصله کم و ارزان قیمت بودن مصالح اولیه، محصول تولید شده با قیمت بسیار پایین تر از بازار تهران به فروش می رسد. با دانستن این پیش زمینه به بررسی صنایع مختلفی که در بازار شهرک صنعتی تجاری چهاردانگه فعال هستند می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه(صنعت مبلمان)

صنعت مبلمان شهرک چهاردانگه بسیار معروف و پر رونق است. تولید و فروش انواع مختلف مبلمان در این شهرک به قدری زیاد است که برخی از افراد شهرک چهاردانگه را با نام بازار مبل چهاردانگه می شناسند.

تنوع در طرح و رنگبندی مبل های تولید شده در این شهرک بسیار بالا بوده و شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید مبلمان مناسب خود را پیدا کنید. کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده و برخورداری از قیمت مناسب و به صرفه اقتصادی  همه دست به دست هم داده تا یک تجربه خرید بی نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر قصد خرید مبلمان را دارید توصیه ما به شما این است که حتما به این شهرک سر بزنید.

صنعت کابینت سازی

یکی دیگر از اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه صنعت کابینت سازی می باشد. شاید بتوان گفت پس از صنعت تولید مبل، در این شهرک صنعت کابینت سازی رونق بیشتری از سایر صنایع دارد.

یکی از پرفروش ترین کالا های شهرک چهاردانگه کابینت با روکش چوب و ممبران می باشد. در این شهرک انواع مختلف کابینت ها با جنس چوب، ام دی اف و … تولید شده و به فروش می رسد. بخش های مرتبط برای ساخت کابینت در این شهرک، همگی در کنار هم و یا با فاصله کمی از همدیگر مستقر شده اند از این رو تمامی مراحل تولید، از فرایند اولیه گرفته تا فروش محصول نهایی در کنار یکدیگر انجام می شوند.

این کار باعث کاهش شدید هزینه های مصرفی برای تولید کالا می شود. کابینت های ساخته شده علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، در رنگ بندی و طرح های بسیار متنوعی موجود هستند. همه ی این دلایل در کنار مقرون به صرفه بودن هزینه کابینتها باعث افزایش محبوبیت این شهرک، برای خرید کابینت شده است.

سایر صنایع

شاید بتوان گفت بخش قابل توجهی از اصناف شهرک صنعتی چهاردانگه، مربوط و یا مرتبط با صنعت مبلمان و کابینت سازی است. اما با این حال، سایر بخش ها نیز در این شهرک مشغول به داد و ستد و تجارت هستند. از جمله این صنایع مربوط به تولید و فروش انواع مختلف میز نظیر میز غذا خوری، میز تلویزیون، میز تزئینی و امثال آن ها می باشد. همچنین از دیگر محصولاتی که در این بازار به فروش می رسد، صندلی های چوبی، تخت خواب و … می باشد.

با اینکه در این شهرک انواع مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان موجود است اما بخش عظیمی از فعالیت های موجود در شهرک مربوط به چوب و مصالح آن می باشد.;

به عنوان سخن پایانی می توان گفت صنایع و مشاغل زیادی در شهرک چهاردانگه مشغول به فعالیت هستند. بیشتر اصناف این بازار مرتبط با مصالح چوب است. بنا به دلایل و مزایای گفته شده و کیفیت کالا های تولیدی در این شهرک، بازار خرید اسباب و کالا های مرتبط، پر رونق است.

3 دیدگاه ها

  1. […] مبلمان و صنعت کابینت سازی می باشد. در این مقاله به بررسی صنایع چوب در شهرک صنعتی چهار دانگه می […]

  2. […] این رو باید قیمت مغازه در شهرک صنعتی چهاردانگه را بررسی کرد و از کسب و کارهای دایر شده در آنها و سوددهی […]

پیام بگذارید

1 × 1 =