ارزان قیمت ترین خانه های تهران در سال 1402

ارزان قیمت ترین خانه های تهران

طی چند سال اخیر قیمت خانه ها بخصوص در تهران چنان بالا رفت و سیر افزایشی به خود گرفت که بخش کثیری از مردم که تا قبل از آن قادر به خرید خانه بودند حال می بایست همان پول خرید خانه را برای رهن خانه بپردازند یا اینکه به دنبال ارزان قیمت ترین خانه های تهران باشند.

بر این اساس اطلاع از قیمت خانه ها در تهران و آشنایی با مناطقی که قیمت خانه در آنها مناسب و به اصطلاح ارزان است، کمک بزرگی خواهد بود برای افرادی که بودجه های کمی برای خرید خانه دارند یا کسانی که به‌ دنبال سرمایه گذاری های پرسود هستند. اما براستی ارزان قیمت ترین خانه های تهران کجاست؟ آیا خانه ارزان با توجه به تورم و شیوع بیماری کرونا که باعث رکود بازار گشته وجود دارد؟ اگرکه می خواهید جواب این سوالات را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

البته ارزان قیمت ترین خانه های تهران در سال 1402 به دو معنا می تواند تفسیر شود معنای اول به خانه هایی اطلاق می شود که قیمت بالایی دارند اما به نسبت سایر خانه های هم سطح در منطقه خود، ارزان‌تر هستند که ممکن است به دلایلی چون مهاجرت، نیاز به پول، رکود، اقتصای، زمان و از این دست موارد دارای قیمت ارزانی باشند.

که البته موردی و اتفاقی یا دوره ای رخ می دهد اما در معنای دوم خود شامل طیف وسیعی از خانه ها می شوند که در منطقه و محلی بنا شده اند که اصولا قیمت های ارزانی دارند که این موضوع به دلایلی چون منطقه آن، بافت جمعیتی و فرهنگی یا حتی پروژه های انبوه سازی و از این دست موارد مربوط می شود. لذا در همین شهر تهران مناطقی وجود دارد که قیمت خانه در آن به نسبت برخی مناطق دیگر ارزان تر است.

درمورد ارزان قیمت ترین خانه های تهران بیشتر بدانید:

اگر بخواهیم ارزان قیمت ترین خانه های تهران را بر اساس مناطق ۲۲ گانه آن بررسی کنیم به استثنای مناطق ۱، ۲، ۳، ۶ که میانگین قیمت هر متر خانه در آنها بالاترین در بین مناطق ۲۲ گانه است و بین 100 تا 200 میلیون تومان می باشد و همچنین مناطق ۵، ۷، ۸، ۲۲ که قیمت های متوسطی بین 50 تا 100 میلیون تومان دارند، در باقی مناطق چون ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ محله هایی وجود دارد که شما قادر خواهید بود خانه هایی با قیمت متری زیر 50 میلیون تومان در زمان نگارش این مقاله در سال 1402 یافته و اقدام به خرید آن نمایید.

از اینرو طبق بررسی های ما از سطح شهر تهران می توان در مناطقی چون جشنواره منطقه ۴، سی متری جی منطقه ۹، جیحون محدوده ربیعی منطقه ۱۰، مولوی محدوده تختی منطقه ۱۱، هفده شهریور محدوده رستگاری مقدم منطقه ۱۲، نیروی هوایی محدوده دهم فروردین منطقه ۱۳، بزرگراه محلاتی محدوده جنگرودی منطقه ۱۴، اتابک محدوده پناهی منطقه ۱۵، میدان ابریشم منطقه ۱۶، فلاح محدوده مسجد منطقه ۱۷، شادآباد محدوده هفده شهریور منطقه ۱۸، قزوین محدوده قلعه مرغی منطقه ۱۹، شهر ری محدوده جاده قم منطقه ۲۰، وردآور محدوده ولیعصر منطقه ۲۱ اقدام به خرید خانه با قیمت متری در حدود ۱۵ میلیون تومان کرد که ارزان قیمت ترین خانه های تهران در سال 1402 محسوب میشوند.

با اینحال بسیاری ترجیح می دهند که خرید خانه یا سرمایه گذاری خود را در مناطقی صورت بدهند که آینده داشته باشد و خانه ها نیز نوساز باشند که در این خصوص مناطق ۴ و ۵ شرایط بهتری دارند.

پیام بگذارید

1 × 4 =