اجاره ویلا در چهاردانگه

اجاره ویلا در چهاردانگه

اجاره ویلا در چهاردانگه به چه صورت است؟

شهرک صنعتی تجاری چهاردانگه در شهر اسلامشهر تهران قرار گرفته و تبدیل به نگین این شهر شده است. در سال های دور چهاردانگه یکی از روستا های با نام و نشان ایران بود. این روستا پیش تر به خاطر گارد سنگی که دور تا دور شهر برای در امان ماندن از دزدان چیده شده اند شناخته می شد و محلی مفرح و مساعد برای یک زندگی ایده آل بود. با گذشت زمان این محل دچار تغییرات بسیاری شد که یکی از مهم ترین آن ها تبدیل این روستا به یک شهر صنعتی و تجاری بود.

امروزه هنگام شنیدن نام چهاردانگه دیگر یک روستای مفرح و گارد های سنگی به ذهن ها نمی رسد. بلکه همه آن را به عنوان بازارچه ای پر از اجناس چوبی از قبیل مبلمان و کابینت که با کیفیت بالا و تنوع زیادی ساخته شده و قیمت اقتصادی دارند، می شناسند. اما با این همه حال این شهرک در کنار تغییرات گسترده ای که داشت. همچنان از خاک حاصل خیز و آب وهوای مناسبی برخوردار است. از این جهت افراد بسیاری را برای ساخت ویلا در این شهرک به فکر فرو برد.

امروزه مرکز شهر و هسته اصلی آن بیشتر فروشگاه ها و مغازه هایی هستند که کالا های تولید شده در این شهرک را به فروش می رسانند. وقتی کمی از این مغازه ها فاصله بگیریم به تولیدی ها و کارگاه هایی میرسیم که مشغول ساخت کالا هایی نظیر مبلمان و کابینت هستند. در انتها نیز سوله ها وانبار هایی ساخته شده اند که مواد اولیه خام و کالاهای تولید شده را داخل آن ها دپو کنند.

بیشتر بدانید:اجاره باغ ویلا در فیروزبهرام

وقتی از این لایه های شهری بگذریم در خارج از محدوده شهری زمین هایی حاصل خیز و آب و هوای بسیار تمییز تر را پیدا می کنید. در این زمین های حاصل خیز عده ای به کار کشاورزی پرداخته و عده ای دیگر نیز ترجیح داده اند در زمین های خود خانه های ویلایی بسازند. تا هم خود اوقات فراغتشان را سپری کنند و هم با اجاره ویلایشان درآمدی کسب کنند. در ادامه مقاله به بررسی کلی و همه جانبه از اجاره ویلا در چهاردانگه پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

دلیل اجاره ویلا در چهاردانگه

مردمی که در این شهرک مشغول به کار هستند در طول هفته برنامه کاری سنگینی دارند از این رو دوست دارند آخر هفته ها یا چند وقت یکبار به دور از استرس و دغدغه کاری، با خانواده خود به خوش گذرانی بپردازند. یکی از بهترین فعالیت هایی که تمام افراد خانواده از آن خوششان می آید رفتن به ویلا و سپری کردن اوقات در آن جا می باشد. همچنین مردمی که در شهر تهران زندگی می کنند برای دوری هرچند کوتاه از آلودگی هوا، ترافیک و … به شهر های حومه مسافرت می کنند. اجاره ویلا در شهرهای مختلف از جمله شهر چهاردانگه یکی از فعالیت هایی است که به وفور در بین تهرانی ها دیده می شود.

مزایای اجاره ویلا در چهاردانگه

اجاره ویلا در چهاردانگه مزیت های زیادی دارد که از جمله از مهم ترین این مزایا عبارت اند از:
1- تنوع بسیار بالای ویلا ها که هر شخص با توجه به سلیقه خود می توانند ویلایی را کرایه کند.
2- تنوع قیمتی زیاد، به طوری که هر شخصی با هر بودجه ای می تواند ویلایی را اجاره کند.
3- آب و هوای بسیار مطلوب
4- دسترسی آسان به مناطق مختلف
5- نزدیکی به شهر تهران
6- و …


هزینه اجاره ویلا در چهاردانگه

همانگونه که پیش تر گفتیم، تنوع ویلا ها در این شهرک زیاد بوده و نمیتوان قیمت مشخصی را برای این ویلا ها اعمال کرد. هزینه اجاره ویلا در چهاردانگه به عوامل مختلفی نظیر منطقه ویلا، محیط داخلی آن، استخر و سایر امکانات، ابعاد ویلا و … بستگی دارد.
اما می توان گفت هزینه 1 شب اجاره ویلا در این شهرک بین 900 هزار تومن تا 5 میلیون متغییر می باشد.
البته در مواردی ممکن است ویلا ها را برای مدت چند ماهه اجاره کنند که در اینصورت علاوه بر هزینه ماهانه باید ودیعه ای هم به صاحب ویلا پرداخت شود.

سخن پایانی

شهرک چهاردانگه آب و هوا و خاک مناسبی برای ساخت و ساز ویلا دارد. مردم مختلف این شهرک و شهر های اطراف از جمله تهران علاقه زیادی به سپری کردن تعطیلات خود در این ویلا ها دارند. از این رو با توجه به ویژگی های ویلا ها و با در نظر گرفتن بودجه خود به اجاره ویلایی اقدام می کنند.

پیام بگذارید

7 + 3 =